• Rädddareninöden

    Tänder på att vara med upptagna tjejer/kvinnor

    Jag tänder på att vara med upptagna tjejer/kvinnor. Är det vanligt eller är det bara jag som gillar den spänningen och känslan av att vara mer atraktiv än tjejens pojkvän/man?

    Gillar att hämta upp dom och köra en snabbis i bilen, träffat samma flera gånger.

    Tacksam för svar.

  • Svar på tråden Tänder på att vara med upptagna tjejer/kvinnor
  • Anonym (G)

    Håller med om tjusningen i det men det är tyvärr inte så ofta man lyckas. Men när man väl gör det. wow wow wow!!!

  • Anonym (-)

    Det låter som en ganska egotrippad fantasi. För fantasier rör det sig om i allra högsta grad. 

  • Anonym (Yill)
    Rädddareninöden skrev 2024-09-30 22:51:17 följande:

    Aaa man får världens kick och ger tjejen allt man har för att hon ska bli nöjd och vilja ses igen.


    Du gillar förmodligen dessa kvinnor för att du har en väldigt dålig självkänsla. 
  • Anonym (Tradiga ungtuppar)
    Rädddareninöden skrev 2024-09-30 22:53:15 följande:

    Det är ingen fantasi, har träffat flera stycken irl och det är underbart.


    Äh, sicket bullshit. Omogna fantasier om att vara en "alpha" som tar över alla tjejer. Väx upp. 
  • Anonym (Dr Westerlund)

    Den samlade bilden är att det framför allt är kvinnor och män med ett patogent bekräftelsebehov som uppvisar dessa typer av beteenden.

  • K4tt

    Är nog fler än du som gillar den spänningen. Jag har kille och många killar/män vill ändå ses och ligga fast dom vet om förhållandet. Vissa frågar tom när min kille kommer och hälsar på nästa gång. 

    Och jag kan inte sluta ligga med andra fast jag har förhållande. Har inget bekräftelsebehov/dålig självkänsla. Jag har bra självförtroende men får en kick av att ha sex med andra. Det är som ett gift.

  • Anonym (Stor)
    K4tt skrev 2024-10-01 01:06:50 följande:

    Är nog fler än du som gillar den spänningen. Jag har kille och många killar/män vill ändå ses och ligga fast dom vet om förhållandet. Vissa frågar tom när min kille kommer och hälsar på nästa gång. 

    Och jag kan inte sluta ligga med andra fast jag har förhållande. Har inget bekräftelsebehov/dålig självkänsla. Jag har bra självförtroende men får en kick av att ha sex med andra. Det är som ett gift.


    Jag känner igen mig mycket i det du beskriver, fast jag är man. Det är något en speciell kick att få en kvinna att njuta på ett sätt som hennes man aldrig kan göra.
  • Anonym (öppet?)
    K4tt skrev 2024-10-01 01:06:50 följande:

    Är nog fler än du som gillar den spänningen. Jag har kille och många killar/män vill ändå ses och ligga fast dom vet om förhållandet. Vissa frågar tom när min kille kommer och hälsar på nästa gång. 

    Och jag kan inte sluta ligga med andra fast jag har förhållande. Har inget bekräftelsebehov/dålig självkänsla. Jag har bra självförtroende men får en kick av att ha sex med andra. Det är som ett gift.


    Jo, visst är det spännande med lite nytt. Däremot förstår jag mej inte på varför många inte vågar berätta om sina behov för sin partner. Vi kör öppet förhållande. Rekommenderas varmt.
  • Anonym (norrmannen)

    Det finns många medelålders upptagna kvinnor som vill ha ett litet äventyr med en yngre "hingst" ibland.  Det fick jag verkligen erfara som ung man på 80-90 talet.  Tror inte det är nåt mindre nu för tiden.

  • Anonym (Suck)

    Med tanke på hur många som verkar vara helt ok med att vara med upptagna personer så är det nog tyvärr inte särskilt ovanligt nej.

  • K4tt
    Anonym (öppet?) skrev 2024-10-01 11:09:58 följande:
    Jo, visst är det spännande med lite nytt. Däremot förstår jag mej inte på varför många inte vågar berätta om sina behov för sin partner. Vi kör öppet förhållande. Rekommenderas varmt.
    Min kille skulle inte acceptera en öppen relation och där man har andra sexpartners. Och jag vill inte vara utan honom. 
  • Rädddareninöden

    Varför ska du vara utan honom, det finns ju så mång andra. 
    Jag älskar det i alla fall, det är fett nice att hämta opp en gift/förlovad/sambo att ha lite nice med i bilen.

  • Anonym (fdPåJakt)

    Jag har varit med väldigt många upptagna kvinnor, fast det i sig har aldrig varit något speciellt upphetsande för mig. Däremot är det rätt så praktiskt att bägge är otrogna, så att risken minskar för önskemål om relation osv utan att man bara träffas för att ha sex... nu fungerar det i o f s inte alltid ändå, men tanken är ändå så. Glad

  • Anonym (Göran)

    Att söka spänning och lust på en annans bekostnad är fel. 


    Du skall inte ha begär till din nästas hustru eller hans tjänstefolk, hans boskap eller något annat som tillhör din nästa.

    nej jag är inte strikt troende kristen. men de 10-budorden är ett bra rättesnöre på moral ärlighet och heder?

    ju äldre jag blir övertygas jag om vikten att vara en god människa. 


     

  • Anonym (Förföraren)

    Jag vet inte hur pass vanligt detta fenomen är. Under min ungdoms kämpande på diverse nattklubbar så sa en manlig bekant till mig att sluta kämpa med alla dessa singlar och i stället uppvakta upptagna inte så sällan mer mogna kvinnor istället. Ja en helomvändning i mitt sexliv kan jag säga och känslan av att vara mannen kvinnan kliver upp på i skuggan var och är obeskrivlig. Fastnade totalt för denna känsla av belägrande, och erövring samtidigt som mina fysiska prestationer var fenomenala samtidigt som känslan var att jag behövde anstränga mig mindre. Tänker golf här för alla som tänker den bekymmersfria golfsvingen kontra att du tar i anstränger dig men bollen går både kortare, mindre rakt och mer sällan i hålet på därav avsedda par. 


    Ni som ifrågasätter oss vad vi gör med redan upptagna kvinnor så är svaret att alla får ta sitt eget ansvar för sina liv/ relationer och eventuella förpliktelse. Som singel är det inte vårt arbete att se till att alla som inte är singlar sköter sig. 


    Dessutom kan man bli förvånad över hur många därute i dunklet som uppfattar sig som singlar men som visar sig vara annat efter tid. Det är rakt omöjligt att svara för.


     

  • Anonym (xxx)
    K4tt skrev 2024-10-01 22:26:19 följande:
    Min kille skulle inte acceptera en öppen relation och där man har andra sexpartners. Och jag vill inte vara utan honom. 
    Ändå är du beredd att mista honom. Så nej, han betyder nog inte så mkt för dig, när du behandlar honom så respektlöst.

    Du är bara feg och empatilös. 
Svar på tråden Tänder på att vara med upptagna tjejer/kvinnor