• Anonym (Undrar)

Hittat oväntade sexleksaker

Hej

Jag och min man har varit tillsammans i 15 år och vi har det bra i vår relation men som många andra som levt småbarns år så har det ibland blivit mindre av närhet Vissa perioder, till min mans missnöje kanske. 

nu till själva anledningen som fick mig att skriva.. städade lite skåpar här om dagen och hittade en låda som för mig var okänd, i denna låg ?manliga? sexleksaker, buttpluggs, analskölj och liknande saker som fick mig att bli både paff och avtänd. 

Vi brukar annars kunna vara öppna med sexleksaker osv, sånt är absolut inte är nytt i vår relation. Men känns på något sätt olustigt att han döljer detta för mig.

Jag tycker inte heller att det är fel eller konstigt om han ibland vill ta hand om sig själv, men kan inte släppa känslorna jag fick när jag hittade det här. Är jag konstig som reagerar på det här?

Borde jag säga något, eller bara låta det vara? 

• Svar på tråden Hittat oväntade sexleksaker
  • simpleMan

Han kanske dolt det för han skäms över att gilla att ha saker i rumpan. Är det nu hans så prata med varann.
    Har du nått emot att han har saker i rumpan? Om inte så berätta för han att du inte är besviken över det utan mer att han dolt det för dig. Men att du fortfarande inte har nått emot det. 

• Anonym (Undrar)
    simpleMan skrev 2024-09-30 17:32:46 följande:

Han kanske dolt det för han skäms över att gilla att ha saker i rumpan. Är det nu hans så prata med varann.
    Har du nått emot att han har saker i rumpan? Om inte så berätta för han att du inte är besviken över det utan mer att han dolt det för dig. Men att du fortfarande inte har nått emot det. 

ja, så kan det mycket väl vara, att han skäms..
    jag vet inte heller om jag gillar tanken på att han har saker i rumpan, som sagt blev jag lite paff och förvånad när jag hittade det, har kanske inte hunnit smälta det ännu. 

vet inte heller om jag vill dra upp det med honom, med risk för att han ska känna sig skamsen. 

• Anonym (40ish)

Hur kan du vara säker på att det inte är din rumpa sakerna var köpta för? Ser de väl använda ut? Slitna? 

Jag har själv en (eller tom två-tre) mer eller mindre hemliga lådor som jag inte har haft modet att visa än.. alla leksakerna där är till för att använda i frugans hål...

Sen har jag så klart testa en del på mig själv för att kunna vara säker på att de fungerar. 

• simpleMan
    Anonym (Undrar) skrev 2024-09-30 18:09:52 följande:

ja, så kan det mycket väl vara, att han skäms..
    jag vet inte heller om jag gillar tanken på att han har saker i rumpan, som sagt blev jag lite paff och förvånad när jag hittade det, har kanske inte hunnit smälta det ännu. 

vet inte heller om jag vill dra upp det med honom, med risk för att han ska känna sig skamsen. 

Fast det gör väl inget om han njuter av att få saker I rumpan eller bli masserad på prostatan. Jag är en man på 35 år som absolut inte har nått emot saker där. 

Sambon o jag har utforskat det och haft många sköna stunder med buttpluggs. Dildos. Fingrar och strapon. Han är samma man du alltid älskat även om han hittat en till sak han njuter av. Ni kan alltid njuta ihop? Om du bearbetar det och hjälper han kanske?

Runka av han och med lite saliv/glidmedel föra in ett finger och ge din man lite extra njutning. Våran P-punkt sitter ca 10cm in i anus och kan ge oss större orgasmer och spruta större satser vid stimulans. 
    Klart det är chockerande att mannen du inte trodde hade saker där helt plötsligt visar sig gilla det (OM det nu är hans låda) 

Du kanske kan vara openminded o testa anala lekar på dig själv? Att du testat Buttplugg osv. Många gånger kan det ge er skönare sex med då pluggen riktar kuken mer mot eran G punkt i mängd olika ställningar ;)
  • Anonym (Undrar)
    simpleMan skrev 2024-09-30 18:42:28 följande:
    Fast det gör väl inget om han njuter av att få saker I rumpan eller bli masserad på prostatan. Jag är en man på 35 år som absolut inte har nått emot saker där. 

Sambon o jag har utforskat det och haft många sköna stunder med buttpluggs. Dildos. Fingrar och strapon. Han är samma man du alltid älskat även om han hittat en till sak han njuter av. Ni kan alltid njuta ihop? Om du bearbetar det och hjälper han kanske?

Runka av han och med lite saliv/glidmedel föra in ett finger och ge din man lite extra njutning. Våran P-punkt sitter ca 10cm in i anus och kan ge oss större orgasmer och spruta större satser vid stimulans. 
    Klart det är chockerande att mannen du inte trodde hade saker där helt plötsligt visar sig gilla det (OM det nu är hans låda) 

Du kanske kan vara openminded o testa anala lekar på dig själv? Att du testat Buttplugg osv. Många gånger kan det ge er skönare sex med då pluggen riktar kuken mer mot eran G punkt i mängd olika ställningar ;)
    Nej, får jag bara smälta det så kanske det känns mer okej.. 

tror på ett sätt att det är svårt att smälta eftersom han verkar hålla det hemligt.. får försöka ta det med honom vid ett bra tillfälle. Det kanske kan bli något bra i slutändan..
  • simpleMan
    Anonym (Undrar) skrev 2024-09-30 20:03:26 följande:
    Nej, får jag bara smälta det så kanske det känns mer okej.. 

tror på ett sätt att det är svårt att smälta eftersom han verkar hålla det hemligt.. får försöka ta det med honom vid ett bra tillfälle. Det kanske kan bli något bra i slutändan..
    Eller så säger du ingenting ;) utan när du accepterat det för dig själv så överraskar du han med o ha en plugg i dig eller smaker han ner till hans anus och börjar leka med hans rumpa o anal som en överraskning för han. Och sen när akten är över så säger du "du jag hittade din lilla låda ;) varför sa du ingenting"
  • Anonym (Spyr)

Riktigt sjukt, äckligt beteende. Hade aldrig varit med en sån störd äckelgris. 

Inget ska in där. Koprofiler håller på med sånt onaturligt äckleri med skadliga e-coli.

• Anonym (Gurkan)
    simpleMan skrev 2024-09-30 18:42:28 följande:
    Vems låda skulle det annars vara menar du? Hustomtens?
    Eller den hemlöse som bott in sig i garderoben och kommer fram på natten och snuskar sig i hemlighet?

Den trista varianten är om det är lådan han har till älskarinnan men det är nog hans. TS borde testa med lite massage bakom pungen medan hon leker med honom och fortsätta bakåt så kanske det nås nya höjder i relationen.
Svar på tråden Hittat oväntade sexleksaker