Operera brösten 48 år
Fundera på att operera brösten, är det någon som är runt min ålder som gjort det? Blev det bra? Tänker att det känns lite sent men efter 2 barn och en rejäl viktnedgång är det liksom inte så mycket kvar..om ni förstår.
Fundera på att operera brösten, är det någon som är runt min ålder som gjort det? Blev det bra? Tänker att det känns lite sent men efter 2 barn och en rejäl viktnedgång är det liksom inte så mycket kvar..om ni förstår.
Sent är det verkligen inte.
Jag har inte gjort det själv, men en vän till mig har gjort det och säger att det är så skönt att inte behöva bh varje dag, att känna att toppar sitter snyggare.
En liten förstoring är en rätt enkel operation om jag har förstått saken rätt. Min vän gjorde bara b-kupor, så det märks knappt att de är fake.
Man kan ju alltid gå på konsultation och se vad de säger. Besöka några olika kirurger och höra deras åsikt. Sedan gå hem och tänka över saken.
Jag går i samma tankar. Har ingen bröstvävnad kvar (konstaterat av läkare) så har endast bröst pga lite övervikt. Skulle egentligen vilja gå ner till normalvikt men vill inte gå med tomma skinnpåsar.