Livsleda hjärtesorg, vill inte mer
Känner mig så ledsen, misslyckad och värdelös. Skild sen 2 år tillbaka efter ett långvarigt förhållande som rann ut i sanden. 2 barn tillsammans, vuxna 20 och 18 år. Träffar en gammal bekant och vi inleder ngt, han vill inte ha en relation just nu men vill träffa mig ändå. Vi träffas sporadiskt och jag faller pladask. Han får mig att känna mig så fin och levande igen. Det hela under stort hemlighetsmakeri..men helt underbart när vi ses. Senaste månaderna har han blivit mer kall och skickar sällan meddelanden, och innehållet förändras i meddelande. Visst borde fattat där eller redan från början..när han inte ville ha en relation. Jag skrev för ngr veckor sen typ -det är ok om vi inte har kontakt om det tar din energi. Sen dessa har han inte svarat..men inte blockerat mig påsociala medier heller. Men är så oerhört sårad och ledsen..känner mig gammal, närmar mig 50..vad ska jag göra liksom? Vill inte ha så ont i själ och hjärta ❤️?????, har tänkt att det skulle vara så skönt att slippa leva faktiskt. Fyller ingen funktion längre 😭.