• Anonym (Kille86)

Vågar jag chansa på henne?

Har precis träffat en fantastisk kvinna som är allt jag letat efter, snygg, söt, rolig, smart osv. Vi klickar och har roligt ihop, kan snacka och har gemensamma intressen men till saken. Hon har inte haft långt förhållande innan, bott i flera städer och jobbat med flera olika jobb. Är hon en sån som kommer tröttna på mig? Hon säger att hon nu bor i stan hon aldrig vill lämna och vill skaffa familj men inte skaffat barn osv för att hon inte träffat rätt man än. senast När vi prata la hon till ?inte träffat rätt tills nu?. Kan hon mena allvar, att hon är redo? ska jag våga fortsätta, ibland ser jag hennes historik som en varningsklocka. tänk om hon tröttnar på mig? Hon är min drömkvinna helt klart men tröttnar hon skulle det krossa mig mer än att lämna henne nu.

• Svar på tråden Vågar jag chansa på henne?
  • Anonym (Ja)

Det är klart du skall satsa!

• Anonym (Steff)

Du är ju världens fegis om du dumpar henne på så lösa grunder. Är du det? 

• Anonym (Molly)

Om man inte vågar vinner man inget 

• Anonym (Vanlig)

Det är väl ganska ofta så det är? Att man har ett par kortare förhållanden till den dagen man träffar rätt? Är väl lite slumpen som avgör huruvida man träffar någon man kan leva med en längre period eller inte tidigt i livet. 

• Anonym (Anna)

Det ända som kan hända är att du är lycklig I onödan.

Var glad och lycklig över det ni har nu oavsett om det håller 1 månad , ett år eller livet ut så har man aldrig några garantier.
    Du lever en gång

Svar på tråden Vågar jag chansa på henne?