Bästa sättet att raka snippan?
Halloj! Behöver tips på hur jag bäst håller snippan ordnad och välskött utan röda knottror. Ömtålig hud?
Hur ofta ska den rakas eller vad ni nu gör? Hit Me med tips! Tack och puss
Halloj! Behöver tips på hur jag bäst håller snippan ordnad och välskött utan röda knottror. Ömtålig hud?
Hur ofta ska den rakas eller vad ni nu gör? Hit Me med tips! Tack och puss
Är kille men man måste inte raka hela tiden. En gång i veckan så huden vänjer sig så slipper du röda knottror
Har inga direkta knep annat än att jag rakar medhårs så gått det går. Rakar även mig innan läggdags, sen sover jag naken och låter huden få lufta sig.
Jag använder intimrakningslotion för att slippa röda prickar
Har inga direkta knep annat än att jag rakar medhårs så gått det går. Rakar även mig innan läggdags, sen sover jag naken och låter huden få lufta sig.
Jag använder intimrakningslotion för att slippa röda prickar
WOO WOO hårborttagningskräm är lösningen på att slippa rakprickar o hårsäcksinflamation. Efter en tids användande så minskar hårväxten också.
Kladda på vänta 5-7 min o skrubba med skruv handske med nån mild tvål.
Gå till salong o vaxa. Håller längre o blir mycket lenare.
Gå till salong o vaxa. Håller längre o blir mycket lenare.
Jag använder Nivea cream deo efteråt för att slippa prickarna.
Viktigt att ha vassa och rena rakblad. Det är a och o. Jag använder schampo som lödder. Funkar bättre än raklödder då hyveln tar bättre utan det där tjocka skummet. Raka helst medhårs och åt sidan, undvik mothårs.
Kör laser istället
kanske låt en kille utföra rakningen .. det är bättre vinkel när någon annan för det ?
kanske låt en kille utföra rakningen .. det är bättre vinkel när någon annan gör det ?