• Dunderton

Hur viktigt är orslsex i en relation för er kvinnor?

Ja, när perioden av att vara nykära har lagt sig och åren rullar på, hur viktigt är oralsex i sexlivet för er kvinnor? Både att få och att vilja ge..

Hur är det för dig som kvinna, eller i er relation? Vill kvinnor ha orslsex? Skriv gärna ålder..

• Svar på tråden Hur viktigt är orslsex i en relation för er kvinnor?
  • SannnaB

För mig är oralsex viktigt. Jag älskar att bli slickad om han eller hon gör det bra. Jag är 40.

• Anonym (f)

Vad spelar ålder för roll? Viktigast är om man gillar det, att ge eller få.

• Dunderton
    Anonym (f) skrev 2024-09-29 10:56:50 följande:

Vad spelar ålder för roll? Viktigast är om man gillar det, att ge eller få.

För att jag funderar på om intresset för oralsex minskar med åldern? Nån slags minskande sig från säg 20 när man är kåt på allt till 40-45-årsåldern när man hellre bara håller sig till missionären med lampan släckt.. 

Eller är jag fel ute?
  • MsM84
    Dunderton skrev 2024-09-29 15:30:02 följande:
    För att jag funderar på om intresset för oralsex minskar med åldern? Nån slags minskande sig från säg 20 när man är kåt på allt till 40-45-årsåldern när man hellre bara håller sig till missionären med lampan släckt.. 

Eller är jag fel ute?
    Jag tror de flesta har bättre och mer avancerat sex i 40-års åldern än när de var 20.
  • Anonym (Väldigt viktigt)

Det är väldigt viktigt för mig. Jag gillar att få, men hade klarat mig utan. Men inte utan att få ge.

• Anonym (P)

Inte alls. Jag gillar inte att få och vägrar att ge. Mår illa av bara tanken på att ge.

• Anonym (f)
    Dunderton skrev 2024-09-29 15:30:02 följande:

Eller är jag fel ute?
    Det beror ju på om man uppskattar det. Sex i yngre åldrar kan genomsyras av mer förväntningar vad man "ska" göra.
  • Anonym (Maria)

Viktigare ju äldre man blir. Män får svårare att få upp den då är det bra med oralsex. En härlig tunga är inte dumt för någon.

• Anonym (J)

Hade aldrig gått med på att leva utan oralsex.

• Meddelande borttaget
  • Gaskarl
    Anonym (Maria) skrev 2024-09-30 05:03:41 följande:

Viktigare ju äldre man blir. Män får svårare att få upp den då är det bra med oralsex. En härlig tunga är inte dumt för någon.

Klokt och insiktsfullt skrivet.
  • Anonym (Me 77)

Älskar att bli slicka. Länge. Bra. 
    Att bara få ligga och känna o njuta av en mans tunga .
    Leksaker som liknar och ska kännas som tunga är ok.
    Tar hellre dusch för det blir bra varje gång 

• Anonym (Tunga för tunga)

När man var nykär testade man allt och ville ju hitta allt det bästa för sin partner. Oralsexet var en stor del av samlivet och man lärde sig många härliga varianter och sessionerna kunde bli långa.
    Med tiden har  min partner blivit rätt överviktig och smidigheten har därmed minskat. En 69 är ett omöjligt företag. (Ärligt sagt saknar jag den delen.)
    Däremot ser jag till att hon får känna min tunga så hon blir tillfredsställd. Numera tar vi gärna med finurliga vibratorer och leker med dem i sällskap med tunga och händer. De leder till att hon får mer intensiva orgasmer. Fortfarande leker hon gärna med min lem i munnen rätt så girigt.

• New  Dawn

Viktigt, åt båda hållen. Framför att för att det är en sådan bra start, och skonsam för slemhinnor. Det är väldigt skönt blir mer kravlöst. 

Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
Svar på tråden Hur viktigt är orslsex i en relation för er kvinnor?