Det var väldigt tydligt för mig att min dåvarande fästman vänstrade, för jag hade glömt plånboken...eller telefonen, minns inte vilket. Från tiden det tog för mig att lämna lägenheten för att åka till jobbet, gå till busshållplatsen, gå tillbaks...5-10 minuter hade det hänt mycket.
För när jag kom tillbaks så satt min dåvarande bästa vän som jag hade känt sedan dagis och red på min dåvarande fästman. Hon kom (lät det som, så antagligen) , så jag såg dem nakna bakifrån, hans fötter, pung som plattades till under hennes stjärt, hennes rygg, hår osv. Stod helt stum i vet inte hur länge sedan skrek jag rätt ut, inte ord bara skrek rätt ut, hon flög upp från honom, de såg förvånade ut, försökte dölja sig med täcke.
Men istället för att göra något...så grinade jag bara, gick därifrån, struntade i att åka till jobbet och flyttade hem till pappa. Sedan grinade jag i flera veckor, gick in i något slags regression där jag skrek på pappa om pannkakor med glass och att han skulle baka mjuk pepparkaka, trots att han gav mig mat 4 ggr om dagen. hade en klocka jag ringde i på honom (Han tog ifrån mig den efter ett tag) och vägrade duscha eller byta om från pyjamas. Då var jag 28 år och betedde mig så :)