• Anonym (Anonym)

Rika äldre men

Jag har märkt under senaste tider har många unga tjejer haft relation med äldre män. Fråga till er tjejer tänker ni leva med de äldre men hela livet eller kort period?
    är det för pengar eller kärle?
    jag har sett en 20åring men 50åring män

frågan är till tjejer som är i relation med äldre men.
    ingen hat om ni gör det

• Svar på tråden Rika äldre men
  • Anonym (Anonym)

Eller gillar ni de för att de har mer erfarenhet i sängen?

• Anonym (Dollar)

De vill handla för dina pengar.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Dollar) skrev 2024-09-29 05:42:25 följande:

De vill handla för dina pengar.

Ja men är inte rik eller gammal
  • Anonym (Dollar)

Men då har du säkert igen ung tjej heller!

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Dollar) skrev 2024-09-29 05:57:06 följande:

Men då har du säkert igen ung tjej heller!

Nej och det är det som är problemet, men äldre kvinnor vill verkligen ligga med mig och jag gör det bara med äldre kvinnor nu allt mellan 42 till 54 typ så
  • Anonym (Man)

99% av unga kvinnor dras till äldre män pga trygghet och stabilitet. Att ha mycket pengar är även det en form av trygghet och stabilitet.

• Anonym (())

Golddiggers som prioriterar pengar och bekvämlighet framför någon äkta kärlek.

• Anonym (Man)
    Anonym (()) skrev 2024-09-29 07:12:56 följande:

Golddiggers som prioriterar pengar och bekvämlighet framför någon äkta kärlek.

Att vara golddigger är inte svart eller vitt. Det är en skala som dom flesta kvinnor ligger på i någon grad. Medvetet eller omedvetet.

Precis som män är ytliga och ser kvinnor som sexobjekt i olika grader, men det finns där hos dom flesta.
  • Anonym (())
    Anonym (Man) skrev 2024-09-29 07:22:57 följande:
    Att vara golddigger är inte svart eller vitt. Det är en skala som dom flesta kvinnor ligger på i någon grad. Medvetet eller omedvetet.

Precis som män är ytliga och ser kvinnor som sexobjekt i olika grader, men det finns där hos dom flesta.
    Jo, i många fall är det faktiskt väldigt svart och vitt.

Fula rika gubbar som inget annat har att erbjuda än sina pengar kommer också att locka till sig just kärlekslösa pengaluder till kvinnor. 

Nej, de flesta kvinnor är inte pengakåta horor. Golddiggers är en mycket specifik och avvikande minoritet. Vanliga kvinnor med anständig natur gifter sig med vanliga män, a.k.a. de flesta människor. 

Vuxna män som tagit sig ur inceldomen och kåtslagsperioden i tonåren kommer inte heller att objektifiera kvinnor. Trams. 
  • Anonym (Man)
    Anonym (()) skrev 2024-09-29 07:34:25 följande:
    Jo, i många fall är det faktiskt väldigt svart och vitt.

Fula rika gubbar som inget annat har att erbjuda än sina pengar kommer också att locka till sig just kärlekslösa pengaluder till kvinnor. 

Nej, de flesta kvinnor är inte pengakåta horor. Golddiggers är en mycket specifik och avvikande minoritet. Vanliga kvinnor med anständig natur gifter sig med vanliga män, a.k.a. de flesta människor. 

Vuxna män som tagit sig ur inceldomen och kåtslagsperioden i tonåren kommer inte heller att objektifiera kvinnor. Trams. 

Jag tror tyvärr du har fel. Kvinnor uppskattar i princip alltid en sk ordnad ekonomi. Det visar sig även statistiskt att män med en bra inkomst mycket troligare är i ett förhållande. Inte sällan bilder dessa rika män flera familjer, när dom träffar en ny kvinna och skaffar fler barn.

Dom flesta män dras även till attraktiva kvinnor i någon grad. Titta på kändisar och vilka val dom gör med vackra kvinnor. 

Att du helt avfärdar detta som trams, inceldom och ditt svartvita tänk säger tyvärr mer om hur du önskar att världen ska vara.

• Anonym (())
    Anonym (Man) skrev 2024-09-29 07:42:25 följande:

Jag tror tyvärr du har fel. Kvinnor uppskattar i princip alltid en sk ordnad ekonomi. Det visar sig även statistiskt att män med en bra inkomst mycket troligare är i ett förhållande. Inte sällan bilder dessa rika män flera familjer, när dom träffar en ny kvinna och skaffar fler barn.

Dom flesta män dras även till attraktiva kvinnor i någon grad. Titta på kändisar och vilka val dom gör med vackra kvinnor. 

Att du helt avfärdar detta som trams, inceldom och ditt svartvita tänk säger tyvärr mer om hur du önskar att världen ska vara.

Nej, jag har inte fel. Att ha en välordnad ekonomi handlar om att kunna försörja en familj och ge ett ordnat liv åt sina barn och deras framtid. Och de flesta kvinnor vill heller inte bära den ekonomiska bördan helt själva i en relation som du säkert förstår.

Att vara en golddigger är nåt annat. Då rör det sig om mer extrema behov, såna av tom yta, flärd och lyx. Inte samma sak alls. 

Ja, både män och kvinnor gillar fysiskt attraktiva partners. Det har inget med något objektifierande att göra utan är snarare en förutsättning för att kunna ha ett tillfredsställande sexliv ihop.
    Ingen vill ligga med någon de känner noll fysisk attraktion till. Golddiggers gör detta eftersom de får pengar i utbyte och för att de egentligen bara är horor innerst inne. 

Nej, jag har ett realistiskt perspektiv på världen. Du utgår mest efter en massa daterade klichéer om män och kvinnor.
  • Anonym (Man)
    Anonym (()) skrev 2024-09-29 07:49:38 följande:
    Nej, jag har inte fel. Att ha en välordnad ekonomi handlar om att kunna försörja en familj och ge ett ordnat liv åt sina barn och deras framtid. Och de flesta kvinnor vill heller inte bära den ekonomiska bördan helt själva i en relation som du säkert förstår.

Att vara en golddigger är nåt annat. Då rör det sig om mer extrema behov, såna av tom yta, flärd och lyx. Inte samma sak alls. 

Ja, både män och kvinnor gillar fysiskt attraktiva partners. Det har inget med något objektifierande att göra utan är snarare en förutsättning för att kunna ha ett tillfredsställande sexliv ihop.
    Ingen vill ligga med någon de känner noll fysisk attraktion till. Golddiggers gör detta eftersom de får pengar i utbyte och för att de egentligen bara är horor innerst inne. 

Nej, jag har ett realistiskt perspektiv på världen. Du utgår mest efter en massa daterade klichéer om män och kvinnor.
    Du bekräftar det som du tidigare avfärdade som trams. Att det helt enkelt inte är svart eller vitt utan istället en gråskala i dessa frågor. Fysisk attraktion och pengar påverkar mer än vi vill tro. I rest my case!
  • Anonym (Vanligt?)

Intressant!

Vart träffar du på alla dessa unga kvinnor som är tillsammans med äldre män?
    Klart att det finns unga kvinnor som gillar äldre män men att du skriver att det är många, då undrar jag vart du träffar på eller hör om dom?
    Skulle det ha ökat menar du?
    Känner du dom unga kvinnorna? känner du dom äldre männen?
    eller menar du att andra berättar det för dig?
    eller att du hört det omvägar?

Jag är bara intresserad av höra varför du upplever att så många unga kvinnor är tillsammans med äldre män, lägger ingen värdering i din uppfattning utan vill bara veta om du känner många unga kvinnor som är tillsammans med äldre män eller om du känner många äldre män som är ihop med yngre kvinnor eller hur du kom fram till att detta är vanligt.

Svar på tråden Rika äldre men