Anonym (Man) skrev 2024-09-29 07:42:25 följande:
Jag tror tyvärr du har fel. Kvinnor uppskattar i princip alltid en sk ordnad ekonomi. Det visar sig även statistiskt att män med en bra inkomst mycket troligare är i ett förhållande. Inte sällan bilder dessa rika män flera familjer, när dom träffar en ny kvinna och skaffar fler barn.
Dom flesta män dras även till attraktiva kvinnor i någon grad. Titta på kändisar och vilka val dom gör med vackra kvinnor.
Att du helt avfärdar detta som trams, inceldom och ditt svartvita tänk säger tyvärr mer om hur du önskar att världen ska vara.
Nej, jag har inte fel. Att ha en välordnad ekonomi handlar om att kunna försörja en familj och ge ett ordnat liv åt sina barn och deras framtid. Och de flesta kvinnor vill heller inte bära den ekonomiska bördan helt själva i en relation som du säkert förstår.
Att vara en golddigger är nåt annat. Då rör det sig om mer extrema behov, såna av tom yta, flärd och lyx. Inte samma sak alls.
Ja, både män och kvinnor gillar fysiskt attraktiva partners. Det har inget med något objektifierande att göra utan är snarare en förutsättning för att kunna ha ett tillfredsställande sexliv ihop.
Ingen vill ligga med någon de känner noll fysisk attraktion till. Golddiggers gör detta eftersom de får pengar i utbyte och för att de egentligen bara är horor innerst inne.
Nej, jag har ett realistiskt perspektiv på världen. Du utgår mest efter en massa daterade klichéer om män och kvinnor.