• SK123

Gravid 3V efter mf?

Hej! Jag fick ett positivt gravtest i slutet av augusti, ca 1 vecka senare 2/9 fick jag bruna flytningar som 5/9 gick över till färska blödningar med klumpar. De blödningarna höll på i ca 3 dagar, och fick den 9/9 bekräftat med VUL att ingen graviditet fanns. (mf troligtvis i V.5-6) Vid det ultraljudet konstaterade bm att inga rester skulle finnas kvar och att allt såg bra ut.
    Under 2 veckor hade jag inga blödningar, men i lördags 21/9 började det komma lite blödningar igen, mestadels bruna flytningar men även lite färskt blod. Idag 26/9 tog jag ett nytt graviditetstest, som visade Gravid 2-3 veckor. Nu är jag ju givetvis väldigt förvirrad och undrar om det är någon som varit med om något liknande och om det är möjligt att jag faktiskt är gravid på nytt? 

• Svar på tråden Gravid 3V efter mf?
  • Loppster

Jag hade missfall 12 juli. Två veckor efter fick jag ägglossning och är nu gravid i v11. Så det kan man absolut. Allt beror ju på hur kroppen repar sig och är redo för en ny graviditet. 

• SK123
    Loppster skrev 2024-09-26 22:06:08 följande:

Jag hade missfall 12 juli. Två veckor efter fick jag ägglossning och är nu gravid i v11. Så det kan man absolut. Allt beror ju på hur kroppen repar sig och är redo för en ny graviditet. 

Tack för snabbt svar! Och grattis till dig {#emotions_dlg.flower} 
    Jag hoppas att det är så för mig med! 
Svar på tråden Gravid 3V efter mf?