Arg
Jag blir så arg på allt och alla. Det ända jag vill är att ha en kille och vara lycklig. Bo med nån Roligare. Men han ska vara rar och snäll inte maktgalen. Ha klass och stil och många vänner..... Men man är typ anakronist inom LSS tycker jag
Jag blir så arg på allt och alla. Det ända jag vill är att ha en kille och vara lycklig. Bo med nån Roligare. Men han ska vara rar och snäll inte maktgalen. Ha klass och stil och många vänner..... Men man är typ anakronist inom LSS tycker jag
Sänk dina krav.
En snäll kille
Någon att umgås med.
att dagdrömma passar inte en vuxen kvinna.
Såklart man vill ha en snäll killleeee
Man vill u ej ha en som slår en
Enligt dina tidigare krav skulle han ju vara gränslöst rik och världsberömd och flytta utomlands med dig också. Har du gett upp det?
Enligt dina tidigare krav skulle han ju vara gränslöst rik och världsberömd och flytta utomlands med dig också. Har du gett upp det?
Men ska ta mig bort från LSS. LSS to sucess. Bli youtuber och känd. Då får man många vänner, Allt känns hopplöst just nu. Jag står ej ut på mitt jobb. Jag vill ej ha praktik. Jag vill va hemma. Men blir då av med lägenheten. Jag vill ej bo ensam. Tråkigt. Vill ha en kille och vara lycklig. Jag vill till Orlando 3 månader med. roligare där än här
Jag blir utråkad och rastlös här. Gillar ställen med mycket att göra som Orlando...kan ej åka ensam. har råd men ingen att åka med.
Jag blir utråkad och rastlös här. Gillar ställen med mycket att göra som Orlando...kan ej åka ensam. har råd men ingen att åka med.
Som föregående talare säger , sänk dina krav
vet inte om man ska skratta eller gråta åt denna tråd
och förresten , lever du själv upp till dessa krav? Om inte är det ju inte särskilt intelligent att ställa dem på andra