• USA111

The floor sverige

Det har varit jäkla lätt hittils kunnat typ 90 procent av allt hundar blir nog svårt och öl. Appar var lätt i amerikanske verisionen och melodifestivalen är nog lätt liksom eurovision. svenska band var lätt och även olympier. godis med liksom sällskapsspel!

• Svar på tråden The floor sverige
  • Tecum

En tramsig frågesport där ansvariga styr de tävlande i vad de ska säga. Som det där viskandet, rena dagisnivån. Eller att de tävlande är tillsagda att vara kaxiga och skryta om sina kunskaper. Väldigt osmakligt, tacka vet jag Alla mot alla!

• Jhannis
    Tecum skrev 2024-09-26 17:36:49 följande:

En tramsig frågesport där ansvariga styr de tävlande i vad de ska säga. Som det där viskandet, rena dagisnivån. Eller att de tävlande är tillsagda att vara kaxiga och skryta om sina kunskaper. Väldigt osmakligt, tacka vet jag Alla mot alla!

Håller med dig att programmet är tramsigt och långdraget.
  • Anonym (ABC)

Håller med ovanstående om att det är ett tramsigt program.

• Anonym (?)

Skulle lätt kunna kortas ner till 30 minuter. Är så jävla segt och långtråkigt. Varför tog de bort "Välkommen till Köping" och tog in en sån här skit istället? Troligen för att de får betalt för att sända skiten.

• Jhannis
    Anonym (?) skrev 2024-09-27 02:35:10 följande:

Skulle lätt kunna kortas ner till 30 minuter. Är så jävla segt och långtråkigt. Varför tog de bort "Välkommen till Köping" och tog in en sån här skit istället? Troligen för att de får betalt för att sända skiten.

Jag undrar hur det som ställt upp orkar stå på denna golv 
  • Jhannis

Verkar bara vara Skåningar och Smålänningar. Folk bara från södra Sverige. 

• Jhannis
    Nandez skrev 2024-10-03 18:22:04 följande:

Av det lilla jag har sett så verkar det inte vara så bra

Håller med dig. Programmet är LÅNG tråkig.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-10-05 20:18:57 följande:
    Håller med dig. Programmet är LÅNG tråkig.
    Ok
  • USA111

Är inspelat i holland de som åkte ut tidigt fick sitta i publiken i 5 dgr sa jockijock på tik tok som är med i nästa avsnitt

• Jhannis

Jojje som spelar i The Floor Sverige har varit med på Farmen 2024. Tyckte han såg bekant ut någon stans i från....

• Anonym (Jahaja)

Det byts ämnen hit och dit - man börjar med ett men åker ut på ett annat. Ingen som vinner fortsätter.
    Antagligen vinner pojken i kjolen eftersom hans ämne är mest ointressant av alla.

• Jhannis
    Anonym (Jahaja) skrev 2024-11-06 22:26:05 följande:

Det byts ämnen hit och dit - man börjar med ett men åker ut på ett annat. Ingen som vinner fortsätter.
    Antagligen vinner pojken i kjolen eftersom hans ämne är mest ointressant av alla.

Ja det blir med två sista väldigt många ämnen att välja mellan och programmet är väldigt långtråkigt (ändå tittar man på det) Glad.

Pojken i kjolen ja ingen väljer honom, men kanske ingen kan om ikoniska kläder. Säger inte mig heller nåt.
  • Anonym (Jahaja)

Kan ingenting ikoniska klädslar förutom Jackie Kennedy men en kille i lila kjol känns ju "sådär" vad gäller ikoniska kläder. 
    Påfallande många har åkt ut på sina egna ämnen, har de verkligen valt ämnen själva?
    Programmet känns fejk.

• Jhannis
    Anonym (Jahaja) skrev 2024-11-06 23:05:38 följande:

Kan ingenting ikoniska klädslar förutom Jackie Kennedy men en kille i lila kjol känns ju "sådär" vad gäller ikoniska kläder. 
    Påfallande många har åkt ut på sina egna ämnen, har de verkligen valt ämnen själva?
    Programmet känns fejk.

Vill minnas att han som hade sjömanskläder/kepa och skulle kunna allt om segelbåtar och skepp, men när han åkte ut sa han att han kan inget om det ämnet utan skulle ara luras. Jag tror att dom har blivit tilldelade ämnena. och bara hittepå allt......Den som svarar snabbast vinner, många blir nervösa när dem ska svara och kommer inte på vad dem ser på rutan.
Svar på tråden The floor sverige