• Anonym (Göteborgare)

Vad tycker ni om nya trenden "Hippo Face"?

Har ni hört om trenden "Hippo face" där folk (trenden är mest känd i Göteborg/Alingsås samt Trollhättan) där folk gör sina käkar och och mun större för att se ut som en flodhäst. 

Vad tycker ni om det? Jag såg det med fyra personer som gjorde det med en röd tröja med texten Hippo 4 Life vid Olivedalsgatans spårvägsstation men såg också en annan med liknande vid Nordstan

• Svar på tråden Vad tycker ni om nya trenden "Hippo Face"?
  • Anonym (Hippo)

Moo Deng verkar ju väldigt omtyckt, så varför inte??

• Anonym

Man förväntas alltså ha en åsikt om en trend i Alingsås, som visar sig vara en grimas i Trollhättan?

Jag får nog tillstå att jag tycker inget alls. Själv?

• Anonym (ej från Alingsås)
    Anonym (Göteborgare) skrev 2024-09-25 19:06:45 följande:
    Vad tycker ni om nya trenden "Hippo Face"?

Har ni hört om trenden "Hippo face" där folk (trenden är mest känd i Göteborg/Alingsås samt Trollhättan) där folk gör sina käkar och och mun större för att se ut som en flodhäst. 

Vad tycker ni om det? Jag såg det med fyra personer som gjorde det med en röd tröja med texten Hippo 4 Life vid Olivedalsgatans spårvägsstation men såg också en annan med liknande vid Nordstan

Spontant började jag gapskratta när jag läste ditt inlägg.

Jag har aldrig hört talas om det här. Gör man käkarna större genom plastikkirurgi eller är det något filter i mobilen?
  • Anonym (Göteborgare)
    Anonym (ej från Alingsås) skrev 2024-09-26 14:02:48 följande:
    Spontant började jag gapskratta när jag läste ditt inlägg.

Jag har aldrig hört talas om det här. Gör man käkarna större genom plastikkirurgi eller är det något filter i mobilen?
    Tro det är både och. Trenden är dock störst i Gbg så du får åka sit och se. 
Svar på tråden Vad tycker ni om nya trenden "Hippo Face"?