• Anonym (Ledsen mamma)

Barn som säger att hen slår barnet

Hej! 
    Jag har en fråga, är inledd utredning på att min son säger att jag slagit honom fastän jag inte har det, skulle aldrig skada mina barn eller någon annan heller. 
    Min son har vart borta i 8 veckor snart då hans pappa skyddar honom från mig, men har 2 barn till med en annan som får vara hemma som vanligt. 
    Min son säger till mig i samtal att han vill hem,saknar oss m.m men till socialen säger han att jag är dum och slår honom. Allting är så ovisst någon som vart med om samma?

• Svar på tråden Barn som säger att hen slår barnet
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Bibbi)

Är pappan med när Soc har pratat med ditt barn? 

Hur ser din och pappans relation ut? Samarbetar ni bra och kommer bra överens? 

• Meddelande borttaget
  • Anonym
    Anonym (Rut) skrev 2024-09-25 17:43:08 följande:
    Peppa? Många väljer att säga vårdnadshavare 1 och 2 
    Ja, peppa är du nog ganska ensam om.
  • Anonym (Ledsen mamma)
    Anonym (Bibbi) skrev 2024-09-25 17:19:24 följande:

Är pappan med när Soc har pratat med ditt barn? 

Hur ser din och pappans relation ut? Samarbetar ni bra och kommer bra överens? 
    Nej inte vad jag vet om. Pratade med socialen idag och sonen skulle ha sagt att det skett i samband med alltså samma dag som han skulle till pappan och det jag minns var att jag förklarade för våran son att han inte fick spela GTA och varför han inte får spela det.  Då fick min son en väldigt stark reaktion, drog i stolar skulle dra i gardiner m.m 

Svar på tråden Barn som säger att hen slår barnet