Vad gör man?
Hej,
Behöver skriva av mig lite. är så ledsen!
barnens pappa och jag separerade för inte så länge sedan. vi har barnen varannan vecka och det har funkat sådär.
han har inte ringt mig och berättat hur veckan varit när det varit pappavecka, trots att vi kommit överens om att göra så. han struntar liksom i det. Läxorna är inte gjorda och förhöret är imorgon. pappan åker ifrån barnen utan att säga vart, och hjälper alla andra bekanta med diverse saker som renovering osv.. samtidigt som barnen sitter själva hemma hos honom och inte gör någonting. han kommer inte hem och ?glömmer? att göra mat så jag som ligger borta på jobb denna helg får sätta över pengar till barnen så de får cykla och köpa sig mat. De är 10 och 13 år gamla.. ringer jag och försöker prata med pappan blir det ramaskri och han blir vansinnig och tycker att jag är knäpp eller så kommer det någon bortförklaring. Barnen vill hellre sova själva hemma hos mig även när jag jobbar natt, än är hos sin pappa som är ledig nätterna. Jag är så mentalt trött. trött ledsen.. jag Känner mig ensam. mina barn är mitt allt? varför gör han såhär mot dem? Vad ska jag göra?