• Anonym (Tummen ner)

Är du med?

Det är väldigt populärt att göra tummen ner i trådarna under sex & samlevnad, så jag tänkte att jag startar en tråd med bara tummen ner!
    Varsågod och bidra, gör tummen ner, va inte fega nu tjejer och killar!!!

• Svar på tråden Är du med?
  • Anonym (Vanligt)

Jag gissar att du inte använder andra delar av forumet. Folk gör tummen ner där också, på alla möjliga inlägg. Ofta är det omöjligt att förstå vad nertummen ens betyder.

• Anonym (Nina)

Jag tycker att sex är bra. Jag förväntar mig minst fem tummar ner på denna kontroversiella åsikt.

• Anonym (Nina)
    Lazzi skrev 2024-09-22 17:09:18 följande:

Jag gillar bestämda kvinnor 

Jag med, och jag tycker det är bra med kvinnor som är öppna med vad de gillar och inte.
  • Havsbrisens

Vägrar. Du fick en tumme upp 

• Anonym (Nina)

Jag undrar hur lång tid det tar innan vi blir anklagade för att vara män som utger sig för att vara kvinnor eftersom vi skriver i sex & samlevnad. Alla vet ju att kvinnor inte har något sexliv 👎🏼

• Anonym (Miss Demeanor)
    Anonym (Nina) skrev 2024-09-22 20:38:44 följande:

Jag undrar hur lång tid det tar innan vi blir anklagade för att vara män som utger sig för att vara kvinnor eftersom vi skriver i sex & samlevnad. Alla vet ju att kvinnor inte har något sexliv 👎🏼

Gud ja. Jag hade så mycket sexliv så jag fick sluta skriva om det här, vissa slog knut på radbanden.
  • Anonym (Nina)

Kvinnor som vill diskutera sex bör uppsöka läkare för det. Man vill ju inte uppmuntra sexfixeringen i samhället genom att skriva om det på öppna forum. Det har jag läst på familjeliv.se.

• Anonym (Nina for president)
    Anonym (Nina) skrev 2024-09-22 22:17:46 följande:

Kvinnor som vill diskutera sex bör uppsöka läkare för det. Man vill ju inte uppmuntra sexfixeringen i samhället genom att skriva om det på öppna forum. Det har jag läst på familjeliv.se.

Allt som Nina säger är rätt för jag är män och har därför fel i allt här på FL. Dessutom är jag över 45 vilket per definition gör mig till förövare. Eller i vart fall toxic lite sådär till husbehov. 

Har ni frågor så tänk: vad skulle Nina tänkt?

• Anonym (xxx)
    Anonym (Vanligt) skrev 2024-09-22 16:17:59 följande:

Jag gissar att du inte använder andra delar av forumet. Folk gör tummen ner där också, på alla möjliga inlägg. Ofta är det omöjligt att förstå vad nertummen ens betyder.

Omöjligt at förstå?

Nej, jag tycker det är ganska uppenbart varför folk tummar ner. 
  • Anonym (?)
    Anonym (Tummen ner) skrev 2024-09-22 14:11:59 följande:
    Är du med?

Det är väldigt populärt att göra tummen ner i trådarna under sex & samlevnad, så jag tänkte att jag startar en tråd med bara tummen ner!
    Varsågod och bidra, gör tummen ner, va inte fega nu tjejer och killar!!!

Kränkt much? 
  • Anonym (Nina)
    Anonym (Nina for president) skrev 2024-09-23 07:43:22 följande:

Allt som Nina säger är rätt för jag är män och har därför fel i allt här på FL. Dessutom är jag över 45 vilket per definition gör mig till förövare. Eller i vart fall toxic lite sådär till husbehov. 

Har ni frågor så tänk: vad skulle Nina tänkt?

Så borde alla tänka 😁 eller i och för sig skulle ju jag inte ha någon att diskutera med om alla bara höll med mig och lydde min minsta vink... Det vore ju inte lika kul 😏
  • Anonym (Vanligt)
    Anonym (xxx) skrev 2024-09-23 08:44:49 följande:
    Omöjligt at förstå?

Nej, jag tycker det är ganska uppenbart varför folk tummar ner. 
    Nu känner jag mig kränkt.
Svar på tråden Är du med?