• Anonym (Skjut mig)

Vad göra med all väntan???

Min sambo tar alltid så jävla mycket tid på sig när vi ska iväg någonstan. Hon kommer hellre sent och är perfekt sminkad än att missa med sitt utseende. Jag tycker detta är skitdrygr. Tar flera timmar och jag dör invändigt av all vänta. Någon mer som har liknande problem och hur hanterar ni de?

• Svar på tråden Vad göra med all väntan???
  • Anonym (Tvärtom här)

Här är det ombytta roller. Mannen tar längst tid. Jag sminkar mig på högst en kvart. Vem orkar hålla på. Om det hade tagit längre tid än en halvtimme hade jag blivit sur. Hur kan det ta så lång tid? Hon får väl starta tidigare om ni har en tid att passa. 

• Anonym (konsekvenser)

Min kollega brukade säga "nu sätter jag mig i bilen och jag kör om 10 minuter, för jag tänker inte komma för sent".

Sen gjorde han det. Han har roliga minnen av både fru och dotter som spurtar bakom bilen så skorna flyger och skriker "STANNA!!"

Till slut lärde de sig.

Cool

• Anonym (F)

Om det inte är någon fast tid ni måste vara på plats, kanske något ni själva kommer på att ni ska göra, så säg att du vill att ni åker senast kl. xx, annars är det lika bra att ställa in, och sedan håller man det.

• Anonym (S)

Finns det inget du kan göra under tiden då? Träna, gå en promenad, dammsuga ja vad som helst.
    Att sitta på soffan och glo låter drygt.

Svar på tråden Vad göra med all väntan???