• kkboy97

Hur hittar man mogna kvinnor?

Hej

Jag är en 25 årig kille som väldigt gärna skulle vilja ha det lite härligt med en äldre kvinna, helst återkommande förstås.

Men, hur ska jag hitta dessa?
    På krogen blir det ju oftast så att endast tjejer i min ålder är. 

Någon med erfarenhet, eller någon äldre kvinna som kanske har lite tips? 

Utseende eller utrustning är det inget fel på, behöver mer bara hitta samt ragga upp dessa kvinnor.. 

• Svar på tråden Hur hittar man mogna kvinnor?
  • Anonym (L)

Hört talas om Tinder mfl?

• Anonym (Äldre kvinna)

Träffar yngre via Tinder. Förvånad över hur pass många som vill ses samt fortsätta ses. Nu går min gräns vid 30. 

Det är inte som när jag var yngre och män skulle stoltsera med sina yngre kvinnor. Nu är männen även stolta över sina äldre kvinnor.

• Fridalouise

Bor du i en större stad går definitivt kvinnor mycket äldre än dig ut. Vet inte hur småorter är, kanske mer åldersfixerat. 
    Kör på! 

• Anonym (Lite i äldsta laget kanske?)

Är du redan 25 är det nog övre åldern av vad snusktanter är ute efter. 

Jag vill påstå att dessa damer har en preferens för tonårskillar mer än unga män, lite åt ped...hållet men inte riktigt. Så I din ålder kan det vara för sent redan om du gillar sådana damer.

• Anonym (Äldre kvinna)
    Anonym (Lite i äldsta laget kanske?) skrev 2024-09-22 13:43:52 följande:

Jag vill påstå att dessa damer har en preferens för tonårskillar mer än unga män, lite åt ped...hållet men inte riktigt. Så I din ålder kan det vara för sent redan om du gillar sådana damer.

Haha nu tror jag du har missförstått väldigt mycket här.
    25 är för mig ungt, jag är nästan 50. Men träffar 30åringar pga att det är sällsynt med trevliga singelmän i min ålder. Enda orsaken. 

Men 25åring kan säkert gå bra för någon som närmar sig 40 utan att det ska kännas för ungt på för många plan.

• Anonym (norrmannen)
    Anonym (Lite i äldsta laget kanske?) skrev 2024-09-22 13:43:52 följande:

Tror jag dock inte riktigt på, måste va ett fåtal trash-kvinnor.   För mig "lossnade" det först vid 24-25.  

Vill rekommendera att du går på vissa krogar och pubar (om du bor i større stad), gärna med dansbandmusik.  Annars är kryssning ett bra alternativ. Det digitala vet jag inte så mycket om, fantes inte i min "prime-time" (80-90 talet).  Det finns dock några här inne, om man ska tro vad som skrivs här.  Jag nämner inga namn, du får hitta dom själv Tungan ute 
  • Anonym (N)

Eller så håller sig folk till personer i sin egen ålder. Ok om man råkar bli kär i någon mkt äldre eller yngre. Men att aktivt leta. Det blir konstigt tycker jag. Typ som man har nåt psykiskt knas som skulle behöva åtgärdas. 

• Anonym (Lite i äldsta laget kanske?)
    Anonym (Äldre kvinna) skrev 2024-09-22 14:05:59 följande:

Haha nu tror jag du har missförstått väldigt mycket här.
    25 är för mig ungt, jag är nästan 50. Men träffar 30åringar pga att det är sällsynt med trevliga singelmän i min ålder. Enda orsaken. 

Men 25åring kan säkert gå bra för någon som närmar sig 40 utan att det ska kännas för ungt på för många plan.

Anonym (norrmannen) skrev 2024-09-22 15:01:29 följande:
    Tror jag dock inte riktigt på, måste va ett fåtal trash-kvinnor.   För mig "lossnade" det först vid 24-25.  

Vill rekommendera att du går på vissa krogar och pubar (om du bor i større stad), gärna med dansbandmusik.  Annars är kryssning ett bra alternativ. Det digitala vet jag inte så mycket om, fantes inte i min "prime-time" (80-90 talet).  Det finns dock några här inne, om man ska tro vad som skrivs här.  Jag nämner inga namn, du får hitta dom själv Tungan ute 
    Är du 25 kan du nog lika gärna vara 35 eller för den delen 60. Det ger inte den här fördelen hos äldre kvinnor med sådan preferens. Jag har märkt tydligt vilken sorts killar som går hem mest hos den gruppen damer och en 25åring är i regel för gammal.  

• Anonym (Äldre kvinna)
    Anonym (Lite i äldsta laget kanske?) skrev 2024-09-22 16:48:49 följande:
    Anonym (norrmannen) skrev 2024-09-22 15:01:29 följande:

Är du 25 kan du nog lika gärna vara 35 eller för den delen 60. Det ger inte den här fördelen hos äldre kvinnor med sådan preferens. Jag har märkt tydligt vilken sorts killar som går hem mest hos den gruppen damer och en 25åring är i regel för gammal.  

Jag tycker 25 är för ungt. Är snart 50 själv. 35 fungerar för då är det en vuxen man.
Svar på tråden Hur hittar man mogna kvinnor?