Gravid och ensam?
Jag och min kille har varit ihop i ungefär 4 år. Han har 2 barn varannan vecka Vi bor en bit ifrån varandra, det har inte blivit att vi flyttat ihop ännu men har väl ändå alltid varit planen. Jag brukar vara där varannan helg, oftare är svårt då jag har mitt jobb här.
Det har väl inte precis ledit till att jag kommit barnen jättenära tyvärr, även om vi har det trevligt när vi ses. Den ena pojken är väldigt känslig och vill helst ha sin pappa ifred känns det som. Jag har alltid velat ha barn och vi har pratat om "i framtiden"
Det blev inte så för jag råkade oplanerat bli gravid. Han blev inte alls glad, men har ändå sagt att det är det finaste som kan hända då han älskar mig så otroligt mycket. Dock säger han att detta kommer aldrig fungera att jag flyttar dit med ett barn, jag känner mig förtvivlad vill inte ta bort det heller då detta kanske är min enda chans. Vi älskar varandra men varför är han så inställd på att det inte kommer att fungera? Är det jag som tänker för positivt? Någon i liknande situation som det gått bra för?