• Anonym (Utbränd)

HJÄLP! Hur kommer jag vidare!

För 1 år sen så dumpade jag brutalt efter 4 år.
    Hon jag var tillsammans med hade sista 2 månaderna nästan bara smutskastar mig med allt som jag inte brydde mig om bonus barnet som då va 13år till att jag var ett socialfall.
    Jag är en pappa där båda mina barn bodde hos mig nästintill heltid förutom någon helg varannan månad. 
    Under de 4 åren har vi letat hus för att flytta ihop, köpt saker som vi skulle ha gemensamt när vi flyttade ihop mm. 
    Hon var 50 år och jag i samma ålder.
    Hon har troligen lurat mig i ca 4 år, va nog aldrig hennes tanke att flytta ihop såhär i efterhand, då det va fel på alla.hus eller låg det i fel kommun. 
    Sista smsen jag fick, det va 37 st på natten när jag sov... förklarade Hon hur värdelös jag är mm mm sen svarade.hon inte mer... 2 veckor efter fick jag reda på att en annan karl flyttat in till henne den dagen Hon skickade alla sms.

Jag älskade henne verkligen vilket hon alltid sagt att jag bara säger utan att mena... 
    Ser henne någon gång i veckan och då dras allt upp för mig igen och jag blir så ledsen. 
    Hur fan kommer jag vidare? 
    Satsade verkligen allt på henne

• Svar på tråden HJÄLP! Hur kommer jag vidare!
  • Anonym (GirlyGirl)

Gå och prata med någon. Du kan ringa till vårdcentralen och boka tid hos kuratorn. 
    Det hjälpte mig att komma vidare. Behövde se saker, förstå varför jag inte kom vidare trots att relationen var hemsk. 
    Det hjälpte mig, lever idag i en BRA relation. Och har lagt allt det gamla bakom mig. Det äter inte upp mig längre. 

Kommer dock aldrig att känna kärlek för människan som sårade mig så otroligt. Jag hoppas, på riktigt att han bryter alla ben i sin kropp och att karman äter upp hans själ. 

Svar på tråden HJÄLP! Hur kommer jag vidare!