• Anonym (Gigi)

Tips på liten present till 45-årig man

Min sambo fyller 45 år och vi ska ha barnvakt och bo på hotell i helgen (staycation). Jag ska bjuda honom på middag på en fin restaurang vi pratat länge om att besöka, men jag skulle vilja göra något mer. Hade önskat att jag kunde fixa lite i hotellrummet med ballonger osv innan vi ska dit men det kommer tyvärr inte gå. Min andra tanke är någon liten men gullig present på morgonen när han fyller år men jag har noll idéer. Tips? Helst något som inte kostar så mycket heller. Jag lär inte kunna smita ut och köpa någon tårtbit eller bakelse på morgonen heller. Men det kanske blir kaka på kaka när vi ska äta hotellfrukost sen också.

• Svar på tråden Tips på liten present till 45-årig man
  • Dexter dot com

Vad har han för intressen och vad får presenten kosta? Ta med en kylväska med jordgubbar och bubbel att starta födelsedagen med.

• Anonym (r)

Några chokladpraliner ni kan dela på? Brukar gå att köpa styckvis på t.ex teaffärer och blir inte så dyrt med några få.

• Anonym (Receptionen)
    Anonym (Gigi) skrev 2024-09-18 14:15:56 följande:
    Tips på liten present till 45-årig man

... Hade önskat att jag kunde fixa lite i hotellrummet med ballonger osv innan vi ska dit men det kommer tyvärr inte gå. ... Jag lär inte kunna smita ut och köpa någon tårtbit eller bakelse på morgonen heller. ....

Tanker att man, mot en kostnad, kan ordna sant genom receptionen om man varnar om det i god tid.
    Hanga lite ballonger pa rummet innan ni anlander och fixa fram en tartbit/bakelse vid lamplig tid ar nog ganska enkelt fixat genom dem. 
    Lamplig present (i sista minuten) ar svarare, men om du kommer pa en bra present (skaggolja, rakapparat eller ett sallskapsspel ni kan spela tillsammans under kvallen) sa kanske en kompis skulle kunna fixa den och leverera till hotellet, sa slipper du (som inte har tid) forsoka smyga ivag.
Svar på tråden Tips på liten present till 45-årig man