• Anonym (fullmånen)

    Häxkonst, eller funkar det.

    Ja, ni hör ju på rubriken vad det handlar om men frågan är om det kan stämma. Inatt är det fullmåne och min partner ville ställa en karaff med vatten och några äpplen på ett bord i trädgården så att det skulle bli munvatten och månäpplen. Jag har aldrig varit vidskeplig men min partner är mycket öppensinnad och tror att detta har pontential. Är det några här som har egna erfarenheter?
  • Svar på tråden Häxkonst, eller funkar det.
  • Anonym (BB)

    Ja, älskar häxkonst! Kör på ba! Tänk på tre regeln bara. Blessed be!

  • Joke
    Anonym (BB) skrev 2024-09-17 22:53:04 följande:

    Ja, älskar häxkonst! Kör på ba! Tänk på tre regeln bara. Blessed be!


    Vad är tre regeln?
  • Anonym (fullmånen)
    Anonym (BB) skrev 2024-09-17 22:53:04 följande:

    Ja, älskar häxkonst! Kör på ba! Tänk på tre regeln bara. Blessed be!


    Tre regeln? Vi drack månvatten idag, partnern ett helt dricksglas, jag spädde ut med vanligt vatten (som blandsaft 1/10) för jag läste man kan få väldigt energipåslag. 
  • Anonym (Måna)

    Vi har en granne i området som brukar ställa ut burkar med vatten när det är fullmåne för att få månvatten. Hon förklarade det i vår facebookgrupp.

    Vem vet? Det kanske funkar. 

  • Anonym (BB)
    Anonym (fullmånen) skrev 2024-09-18 09:53:54 följande:
    Tre regeln? Vi drack månvatten idag, partnern ett helt dricksglas, jag spädde ut med vanligt vatten (som blandsaft 1/10) för jag läste man kan få väldigt energipåslag. 
    Allt du gör kommer tillbaka 3falt så håll dig på den vita sidan.

    Hur gick det med månvattnet?
  • Anonym (Fungerar Voodoo?)

    Fungerar voodoo? Det med att någon har en lock av mitt hår fäst på en docka hon torterar på olika sätt och skickar sms med bilder på typ "Har du mensvärk?"och så nål i magen på dockan.

  • Anonym (fullmånen)
    Anonym (BB) skrev 2024-09-18 10:19:54 följande:
    Allt du gör kommer tillbaka 3falt så håll dig på den vita sidan.

    Hur gick det med månvattnet?

    Det gick jättebra tack. Partnern mår väldigt bra och har börjat bli mer driven i olika projekt hemma. Jag har, på min låga dos, börjat söka nya jobb. vi manifesterade en förändring på hemmaplan och det är det vi jobbar med nu. Både karriär och materiellt. 


    jag har inte testat vodoo-dockan Än men det verkar vara ett intressant koncept. Om man smeker den mjukt kan pms stillas kanske. 

Svar på tråden Häxkonst, eller funkar det.