• Hundratolv112

Tjej som behöver lite dejtning råd

Hej alla!

Jag behöver lite tips och råd hehe :)

Ber på förhand om ursäkt, för långt inlägg.

Jag matchade i våras med en kille på en dejtingappen hinge.

Vi klickar snabbt och bestämmer kort därefter för att ses på en promenaddejt.

Vi promenerar runt i två timmar. Vi pratar om allt möjligt och kommer fram till att vi har mycket gemensamma intressen. Upplevde att det var en "vibe" mellan oss. Vi svängde även förbi hans lägenhet en stund ( hångel/sex förekom ej haha). Under promenaden snackar vi även om att eventuellt dra ut och äta vi annat tillfälle.

2 - 3 dagar efter dejten skriver jag till honom. Tackar för dejten och skriver att det hade varit kul att ses igen. Det är stendött från hans håll. Om jag inte minns fel är det helt tyst i 1,5 - 2 veckor. Får därefter ett röstmeddelande från honom där han ber om ursäkt för tystnaden, han säger att han varit bortrest utomlands med jobbet, att han  är på väg hem igen och säger att det varit kul att ses.

Jag var lite irriterad över den långa tystnaden, men kände att vi hade ju haft de så trevligt på dejten, så jag tänker att jag vill ge det en till chans.

Jag var själv på en jobbresa,  så jag svarar honom att jag hör av mig när jag är tillbaka i Sverige. Vilket han gillade. 2 dagar senare är jag hemma igen, skriver till honom och därefter är det tyst från honom igen. Efter 3 -4 dagar tröttnar jag. Tar då bort matchningen och raderar även appen. Kände att jag behövde ett break från dejtingappar haha.

Jag har inte tänkt på honom alls fram tills igår, då råkade jag se honom på stan ( han såg ej mig). Vilket nu resulterat att jag självklart tänkt på honom och på dejten. Jag laddade ned  appen för ett par veckor sedan och idag dök han såklart upp som förslag... Helt ärligt är jag jättesugen på att skriva till honom men vet inte om jag borde. Tycker ni att det hade varit skumt om en person som ni gick på en dejt med, helt plötsligt  dyker upp ?out of the blue? och hör sig till er? Är tacksamma för all typ av feedback! 🙂

• Svar på tråden Tjej som behöver lite dejtning råd
  • Anonym (Tydligt)

Jag hoppas du förstår att han bara var ute efter sex från dig och inte är intresserad av något mer/har några känslor för dig? Ses ni kommer han vilja ha sex men inget mer. Är du ok med det? 

• Tecum

Klart du ska skriva om du vill det! Om inte annat för att reda ut vad som hände (eller inte hände) och varför. Vad har du att förlora, du är ju redan lite misstänksam och därför på din vakt.

Svar på tråden Tjej som behöver lite dejtning råd