• Sthlm78

Drömmer om att uppleva en absolut hemlig sexuell relation

Jag har en bra tillvaro på alla vis, två fina tonåringar hemma, bra jobb, vänner, schysst fru. Allt är bra, men jag har en sexuell drift som inte hämmas, jag kittlas så av tanken att ha en totalt hemlig sexuell relation med någon i liknande situation. Jag behöver inte ens veta vad hon heter, jag är inte intresserad av känslor. Vi bara ses och ligger.
    Jag dör av tanken på att inte leva ut min sexuella fantasi någon gång.
    jag fattar att det är otrogenhet och att det korrekta sättet är att bryta upp, men känner inte att någon blir glad av det.

Det lutar åt att det bara är en fantasi som jag får trycka bort. Någon i liknande situation? 

• Svar på tråden Drömmer om att uppleva en absolut hemlig sexuell relation
  • Anonym (Kimchi)

Är du helt säker på att din fru inte skulle kunna dela din fantasi? Eller det kanske är samkönat sex du drömmer om. Förstår vad du menar men skulle du kunna göra det bara EN gång för att testa fantasin eller skulle du vilja ha en viss regelbundenhet? Hur än du gör så är du otrogen om du har sex med någon annan. Försök klara dig på fantasi i ditt huvud eller någon liten hjälp av bild/film. Låt detta inte överta hela ditt sexliv. 

• Sthlm78

nä, hon skulle inte vara öppen för att jag gjorde det med en annan. Är nog mest besatt av tanken av att jag aldrig mer ska ligga med någon annan. Så tänd på tanken att bara träffa någon och sen gå tillbaka till mitt vanliga liv. Vill inte krångla till det med känslor 

• Anonym (Tänk till lite)
    Sthlm78 skrev 2024-09-16 17:00:08 följande:

nä, hon skulle inte vara öppen för att jag gjorde det med en annan. Är nog mest besatt av tanken av att jag aldrig mer ska ligga med någon annan. Så tänd på tanken att bara träffa någon och sen gå tillbaka till mitt vanliga liv. Vill inte krångla till det med känslor 

Sjukaste jag hört. Kan förstå att folk är otrogna för att de har starka känslor för någon. Men att vara så kåt på tanken att ligga med någon annan att man sviker sin fru och sitt äktenskap, det är lite magstarkt hörru.
  • Anonym (Kimchi)

Det är full förståeligt att du fru tänker så. Du har valt tvåsamhet och nu har inte redan när nu inledde er relation pratat om att ha en öppen relation. Sådana tror jag är rätt dömda att misslyckas. Det är rätt naturligt med en (sund) svartsjuka då. Tror heller inte du är ensam om att tänka på att du akdrig får ligga med någon annan än din fru. Använd din fantasi och tänk på någon kvinna. Varför inte föreslå rollspel med frugan. Då kanske du får ta hand om fransk hemhjälp eller bli omhändertagen av hård sjuksköterska. Å allt annat kul. Undrar vilken roll du mest vill spela? Viktigast att prata med varandra. Din fru kanske tänker precis likadant som du. Vem vet!

• Anonym (Sicken sicken)

Men sluta fantisera om det då. Du kommer sannolikt ändå få uppleva det med andra kvinnor under ditt liv.

Hur många relationer håller för alltid nuförtiden? Man ska vara glad om det håller över 7 år. 

• Anonym (Out of bounds)

Jag lever din fantasi. Jag har tagit initiativ till och upplevt fantastiska saker som jag aldrig trodde att jag skulle få. Så långt allt väl.

Tänk vad en liten ålderskris kan föra med sig.

• Sthlm78

Jaja, jag ska inte.
    Men så konstigt är det väl inte drömma om att ligga. det måste ju finnas hur många som helst både tjejer och killar som bara vill ligga.

• Anonym (Laurentz)

Jag har tagit mod till mig och introducerat min fru i mina fantasier. Medan jag har smekt henne har jag viskat fantasier om att en annan man tar henne medan jag ser på, att vi är fyra i sängen och jag tar hans kvinna bakifrån och ser henne och honom knulla vilt. Frun tycker att det är okej att jag fantiserar i hennes öra, "bara det inte blir för mycket".

Tyvärr har hon själv bara velat delta i fantiserandet vid enstaka tillfällen för flera år sen. Därför fantiserar jag tillsammans med anonyma män och kvinnor på nätet, och har C6. 

Jag tror i allmänhet att vi är alldeles för rädda för att verka "perversa" för partnern. Rocka loss, vetja! Det är spännande, ger hjärtklappning och kåthet.

• Svensson5
    Anonym (Tänk till lite) skrev 2024-09-16 17:18:20 följande:
    Sjukaste jag hört. Kan förstå att folk är otrogna för att de har starka känslor för någon. Men att vara så kåt på tanken att ligga med någon annan att man sviker sin fru och sitt äktenskap, det är lite magstarkt hörru.

Sthlm78 skrev 2024-09-16 15:12:09 följande:
    Drömmer om att uppleva en absolut hemlig sexuell relation

Jag har en bra tillvaro på alla vis, två fina tonåringar hemma, bra jobb, vänner, schysst fru. Allt är bra, men jag har en sexuell drift som inte hämmas, jag kittlas så av tanken att ha en totalt hemlig sexuell relation med någon i liknande situation. Jag behöver inte ens veta vad hon heter, jag är inte intresserad av känslor. Vi bara ses och ligger.
    Jag dör av tanken på att inte leva ut min sexuella fantasi någon gång.
    jag fattar att det är otrogenhet och att det korrekta sättet är att bryta upp, men känner inte att någon blir glad av det.

Det lutar åt att det bara är en fantasi som jag får trycka bort. Någon i liknande situation? 

Det där är sådant man gjorde när man va ung
    och man lärde sig av misstagen.

Du skulle passat på att ligga runt tidigare i ditt liv
    Nu är det för sent om du nu inte vill skilja dig.

Alternativt om du är öppen med det och föreslår att även hon får ligga med andra 

• Kunniglingvist

Helt ok att ha fantasier som är "fel". Jag kan fantisera om något liknande, flörta lite oskyldigt. Men i slutändan om jag föreställer mig att min fru gått längre än så hade jag blivit ledsen, haft svårt för det. Man får dra gränsen själv. Vissa fantasier behöver inte bli verklighet. 

• Anonym (Man 50)
    Har du inte ens läst och reflekterat över den viktiga och tydliga förutsättningen som TS skriver:
    en totalt hemlig sexuell relation"
    och vidare skriver TS:
    "  jag kittlas så av tanken   "

Det är alltså en fantasi, en tanke.
    Hur kan du tycka att detta är den sjukaste tanke/fantasi du hört?

Jag vågar erkänna att jag har bra mycket värre fantasier än detta.
    Har inte du några egna fantasier? I så fall tycker jag synd om dig för det kan ju tyda på att du har ett mycket inskränkt känsloliv...
    Oavsett om du saknar egen fantasi så kan jag intyga att jag har i vart fall skrivit med och pratat med många som har väldigt mycket värre fantasier än detta...

Om TS någonsin skulle gå vidare och förverkliga sin tanke så har TS förutsatt att det sker i total hemlighet.
    Det innebär att ingen fru och inget äktenskap, inte någon enda människa, skulle känna eller uppleva något svek eller något negativt överhuvudtaget.

Om det skulle ske i verkligheten, alltså OM, så skulle det inte behöva få några som helst konsekvenser för någon, ingen skulle känna sig sviken och ingen enda människa i hela världen skulle uppleva det som magstarkt, vilket är en självklarhet eftersom ingen skulle ha en aning om det.

Du framstår som att du liksom en del andra medlemmar har svårt att ens resonera och att med ens någon liten öppenhet reflektera om sådana här saker, om ordet otrohet, och vilka följder det kan få under vissa förutsättningar likväl som att tillfälliga utomäktenskapliga handlingar förekommer väldigt ofta och att det ofta sker utan några som helst konsekvenser för någon.
  • Tukt
    Nu har du inte riktigt läst vad TS skriver i sin ts.
  • Sthlm78
    Anonym (Man 50) skrev 2024-09-17 10:47:35 följande:
    Har du inte ens läst och reflekterat över den viktiga och tydliga förutsättningen som TS skriver:
    " en totalt hemlig sexuell relation"
    och vidare skriver TS:
    "  jag kittlas så av tanken   "

Det är alltså en fantasi, en tanke.
    Hur kan du tycka att detta är den sjukaste tanke/fantasi du hört?

Jag vågar erkänna att jag har bra mycket värre fantasier än detta.
    Har inte du några egna fantasier? I så fall tycker jag synd om dig för det kan ju tyda på att du har ett mycket inskränkt känsloliv...
    Oavsett om du saknar egen fantasi så kan jag intyga att jag har i vart fall skrivit med och pratat med många som har väldigt mycket värre fantasier än detta...

Om TS någonsin skulle gå vidare och förverkliga sin tanke så har TS förutsatt att det sker i total hemlighet.
    Det innebär att ingen fru och inget äktenskap, inte någon enda människa, skulle känna eller uppleva något svek eller något negativt överhuvudtaget.

Om det skulle ske i verkligheten, alltså OM, så skulle det inte behöva få några som helst konsekvenser för någon, ingen skulle känna sig sviken och ingen enda människa i hela världen skulle uppleva det som magstarkt, vilket är en självklarhet eftersom ingen skulle ha en aning om det.

Du framstår som att du liksom en del andra medlemmar har svårt att ens resonera och att med ens någon liten öppenhet reflektera om sådana här saker, om ordet otrohet, och vilka följder det kan få under vissa förutsättningar likväl som att tillfälliga utomäktenskapliga handlingar förekommer väldigt ofta och att det ofta sker utan några som helst konsekvenser för någon.

Exakt så..
    det är ju en fantasi och jag vet att det finns en massa som drömmer om samma. 

• Anonym (Man 50)
    Sthlm78 skrev 2024-09-17 16:12:13 följande:

Exakt så..
    det är ju en fantasi och jag vet att det finns en massa som drömmer om samma. 

Precis så.

Och OM TS någonsin förverkligade sin tanke och fantasi så skulle det inte medföra några konsekvenser för någon, eftersom det skulle ske i total hemlighet. Så som det i verkligheten sker i många fall där det för alltid förblir okänt.

• Anonym (Huldran)

Tanken på möten i total hemlighet och utan andra känslor än de rent sexuella kanske känns lockande men rent realistiskt, om du tänker dig ett möte med någon som inte säljer sex proffesionellt så kan du aldrig vara säker på att inte känslor uppstår. 

Svar på tråden Drömmer om att uppleva en absolut hemlig sexuell relation