Anonym (Hur?) skrev 2024-09-16 20:44:34 följande:
Nja, det blir ju också en press. Det är pressen att man måste komma snabbt som stressar och gör att orgasm uteblir. Tycker inte min man är så bra på kli*****s heller. Tanken är ju god, men jag tror män måste släppa tanken på att kvinnan måste leverera orgasmer efter 30 sekunders förspel.
Har ni testat erotisk massage? Rollspel? Ärligt och öppet samtal om era sexfantasier?
Dessa tre saker har lyft mitt och fruns sexlix till nivåer vi aldrig tidigare upplevt. Vi träffades för 6 år sedan. Hon kommer från annat land där kristendomen står för normer vad gäller syn på kvinnor och sex. Hon hade väldigt svårt slappna av och kunna njuta sig till en orgasm. Hon hade blivit skolad att sex var endast för mannen.
Jag skojade en kväll när jag masserade henne att hon var på massagesalong. Hon fick veta att jag hade gett ?massören? instruktioner att ge henne specialbehandling och att hon fick bestämma hur speciellt det skulle bli. Hon nappade på rollspelet, Ställde några frågor till ?massören? om hennes man verkligen var ok med detta. Efter garantier om ok från mig och att det var hon som bestämde, fick massören sätta igång. Det blev en spännande, erotisk och laddad stund.
Det visade sig bli vår lösning, nu kan hon äntligen släppa taget och inte känna någon press, skuld eller skam. Jag menar inte att likställa eller jämföra ditt problem med min fru, utan bara ge dig vår lösning 😀