• Anonym (22 åring på gymmet)

    Kvinnor: vad är det som händer när man börjar träna?

    Jag är 22 år kille som aldrig satt min fot på ett gym. Fören i år, jag började träna regelbundet i januari och har nu passerat 100 dagar i gymmet totalt.

    den sensate tiden har jag märkt att tjejer ler mer mot mig överlag, kan vara i mat affären eller ute på stan. Jag la aldrig märke till detta innan.

    jag har ett alldagligt utseende inget uppseendeväckande varken i ansikte eller kropp förutom att kroppen nu ändrats av träningen då såklart.

    Kan en snyggare kropp väga upp för ett mindre snyggt ansikte? Jag känner mig nästan odödlig när jag är ute numera känns som tjejer ger respons så fort man kollar och jag vågar prata mer. vad är det med träning som gör sån skillnad?
  • Svar på tråden Kvinnor: vad är det som händer när man börjar träna?
  • Anonym (bet)

    Om du inte förstått vad i dina tidigare trådar är det nog omöjligt i denna.

  • Anonym (L)
    Tow2Mater skrev 2024-09-14 17:23:19 följande:

    Bättre självförtroende?


    Jag mår bättre och orkar mer när jag tränar. Men bättre självförtroende har jag aldrig märkt.
  • Anonym (Odödlig?)

    Det som hänt är väl att du varit hundra gånger på gymmet och nu ser du dig själv som omdödlig. Skillnaden är väl att du får endorfiner. Vad är din egen teori?

  • Anonym (Biceps)

    Kör på och njut.
    Vad skulle ditt öga tända mest på, en lönnfet eller en muskulös kropp?? Talar väl lite för sig själv va.

  • Anonym (.)
    Anonym (L) skrev 2024-09-14 17:55:04 följande:
    Jag mår bättre och orkar mer när jag tränar. Men bättre självförtroende har jag aldrig märkt.
    Bättre mående syns ofta utåt. Att man trivs bättre i sin egen kropp visar sig genom en mer avslappnad hållning och mimik. 
Svar på tråden Kvinnor: vad är det som händer när man börjar träna?