• Anonym (Kompisgäng)

    Paradise hotel: är det så det måste vara?

    Hej Familjeliv! i veckan började en ny säsong av paradise hotel. jag och mina killkompisar har sen dess haft en hel del diskussioner om detta.

    är det verkligen så en kille ska vara för att attrahera en vacker tjej? Dvs en sk paradise hotel snygging?

    personligen så är ingen av tjejerna där nånting som attraherar mig överhuvudtaget då det är för mycket yta för min smak. Men vad säger ni kvinnor? Är det såhär killar ska vara eller se ut för att ni ska bli tagna med storm? En vanlig fin kille är tråkigt?

    vad tycker ni? Är det som tjejerna är där som ni vill vara? Jag tror inte det? 

  • Svar på tråden Paradise hotel: är det så det måste vara?
  • Anonym (Omg)

    Alla som lever vanliga liv med plugg, arbete, träffa familj och vänner 
    vet hur det ser ut i verkligheten. Åk till stranden en dag, ser killarna ut så? 


    Fattar du inte skillnaden på en tv och verkligheten, sök hjälp. 

  • Anonym (Absolut inte)

    Har också för första gången börjat kolla på PH. Var nyfiken helt enkelt. Ingen av killarna faller mig i smaken. Hur har de ens hamnat där? Schysta kroppar på en del visst, men fö nä. Och då tänder jag på yngre killar ska du veta. Mät dig inte med dessa killar i PH. 

  • 711freddan

    Som föregående skrev! SE DIG OMKRING!! Hur många average looking killar finns det inte som har jättesöta flickvänner? 


    kolla inte på sån skit! Det är för tonåringar som vill drömma om att bli en dokusåpa kändis för att få ligga med det man då anser va snygga tjejer men man växer tids nog upp! 


    koppla på charmen och självkänslan istället 

  • Anonym (Absolut inte)

    Tillägg: nej vill inte vara som tjejerna. Den sk Fjärilen, vem är det ens? 

  • Anonym (Andreas)

    PH är väl definitionen av typiskt omoget fjortisbeteende på gymnasienivå.  Drama,gråt och skrik så fort det blev rast 

    Är det verkligen rimligt att ha det som föredöme och norm på hur man ska bete sig? Nä givetvis inte.  

    Osunda beteenden och toxiska människor får dock många att vilja hänga med dom för det händer saker, man blir sedd, bekräftad och cool. Fast allt som händer är att man är dum i huvudet... 

    Ingen sund människa över 22 tycker detta är något att sträva efter.  

  • Anonym (E)

    Inte sett bild på någon i årets program men jag gissar att det är samma översolade, flottiga grabbar som vanligt? Nej, vi helt vanliga tjejer tycker inte att såna killar är speciellt snygga och sättet alla deltagare i dylika program beter sig är rakt av avtändande. 

    Det enda som kan sägas vara positivt om dessa killar är att de verkar måna om sitt utseende, även om själva utförandet inte faller mig i smaken. Tyvärr verkar många normala män glömma bort hur viktigt det är att vara hel och ren och regelbundet se över hår, naglar och skägg även om man inte är fåfäng. Lodislooken är inte speciellt snygg. 

  • Meddelande borttaget
  • Tobben

    Jag förstår inte att det finns tittare till ett program som PH.
    Jag var på ett par dejter med en riktigt fin tjej för några år sedan. När hon ville titta på paradise hotell efter middagen tackade jag för mig.
    Ett riktigt lågvattenmärke både på programmet och de som tittar på det.

Svar på tråden Paradise hotel: är det så det måste vara?