• Anonym (Blyg men nyfiken kille)

Min väns familj nakna

Hallå!

Följde med min tjejkompis till hennes familjs sommarstuga nu i somras och stannade där en vecka. Har känt hennes familj sen barnsben. 

Aldrig sett denna familj nakna, endast sett min kompis lättklädd men inget mer än så. Nu denna sommar fick jag se hennes familj sola och bada nakna i en liten sjö som ligger en bit bort.

När jag såg dom sola nakna ute i trädgården visste jag inte alls hur jag skulle uppföra mig, kände mig lite obekväm och visste inte hur jag skulle föra mig.
    Själv har jag aldrig varit naken utomhus eller med andra på det sättet. 
    Försökte verkligen att inte titta men var svårt.

Någon annan som har varit med om liknande situationer? Hur kändes det, hur gjorde ni för att göra det bästa av situationen?

• Svar på tråden Min väns familj nakna
  • EnAnonumius
    Anonym (Blyg men nyfiken kille) skrev 2024-09-13 08:20:59 följande:
    Min väns familj nakna

Hallå!

Följde med min tjejkompis till hennes familjs sommarstuga nu i somras och stannade där en vecka. Har känt hennes familj sen barnsben. 

Aldrig sett denna familj nakna, endast sett min kompis lättklädd men inget mer än så. Nu denna sommar fick jag se hennes familj sola och bada nakna i en liten sjö som ligger en bit bort.

När jag såg dom sola nakna ute i trädgården visste jag inte alls hur jag skulle uppföra mig, kände mig lite obekväm och visste inte hur jag skulle föra mig.
    Själv har jag aldrig varit naken utomhus eller med andra på det sättet. 
    Försökte verkligen att inte titta men var svårt.

Någon annan som har varit med om liknande situationer? Hur kändes det, hur gjorde ni för att göra det bästa av situationen?

Din väns föräldrar är med största sannolikhet naturalister/nudister...

Det bästa du kan göra i den situationen är att agera som om de hade kläderna på.. D.vs idka lite självcensur och titta dem i ögon  när du pratar med dem. Alltså försöka bete dig normalt..

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (P)

Märkligt att bete sig så inför gäster. Men eftersom ni är barndomsvänner kanske de hade fått för sig att du hade koll på deras vanor och var okej med dem. 

Svar på tråden Min väns familj nakna