• Anonym (Omröstning)

    Fördedrar ni kvinnor som är helrakade där nere?

    Vad föredrar ni? 

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fördedrar ni kvinnor som är helrakade där nere?
  • Anonym (k)

    Föredrar trimmat. Med betoning på föredrar. Jag har väldigt svårt att tänka mig att jag när förspelet är på god väg och trosorna tas av skulle klä på mig och säga ?Nej du! Med den frisyren blir det inget?

  • Anonym (Omröstning)
    Anonym (k) skrev 2024-09-13 14:05:24 följande:

    Föredrar trimmat. Med betoning på föredrar. Jag har väldigt svårt att tänka mig att jag när förspelet är på god väg och trosorna tas av skulle klä på mig och säga ?Nej du! Med den frisyren blir det inget?


    Jag menar vad kvinnor föredrar på andra kvinnor
  • Emijon96

    Är 28 men ja föredrat verkligen en tjej som är helt naturlig där nere

  • Anonym (Man)

    Främst vill jag ju att kvinnan har det hon är mest bekväm med, men personligen föredrar jag trimmat eller buske, det känns mest kvinnligt. Helrakat känns lite porrskadat för mig. Tyvärr.

  • Anonym (40 ish)

    Helrakat är absolut favorit här.. men kvinnan jag är gift med fixar det inte utan att det kliar och blir massa prickar. Men kan en kvinna fixa helrakat skulle jag absolut föredra det!

  • Anonym (Man2)

    Helrakat utan tvekan.

  • Meddelande borttaget
  • Född1984

    Min åsikt är att omväxling förnöjer! Har haft samma partner i nästan 15 år. Då tycker jag att en rejäl buske kan vara hett efter en tid an hårt ansat eller hel rakat. uppskattar också när hon gör sig fin för mig precis son jag hoppas att hon gillar när jag fixar till mig. 

  • Anonym (Muskulösman35)

    Inga buskar tack inget går upp mot rakat 

  • Anonym (Jenny)

    Kul att läsa att det finns en del killar som som inte har nått emot hår

  • Anonym (Man2)
    Anonym (..gutt) skrev 2024-09-15 20:47:26 följande:

    slickar alla fittor närsomhelst hursomhelt


    Aningens desperat?
  • Tukt

    Onekligen lättare att göra ett bra jobb, om det inte är för mycket hår. Sedan spelar det inte så stor roll rent estetiskt.

  • Anonym (Muskulösman35)
    Tukt skrev 2024-09-15 22:28:13 följande:

    Onekligen lättare att göra ett bra jobb, om det inte är för mycket hår. Sedan spelar det inte så stor roll rent estetiskt.


    Men de flesta går väl ändå igång mer på rakat eller ansat framför värsta pudeln 
  • Anonym (77)

    Slipper gärna värsta busken men samma gäller helrakat. Trimmat är bäst, 0,5-1 cm typ?

  • Tukt
    Anonym (Muskulösman35) skrev 2024-09-16 07:27:31 följande:
    Men de flesta går väl ändå igång mer på rakat eller ansat framför värsta pudeln 
    Jag svarade utifrån något personligt. Eftersom frågan var ställd så och inte vad de "flesta" tycker.
Svar på tråden Fördedrar ni kvinnor som är helrakade där nere?