• Räfven

Vad skulle ni göra om din man ...

Vadvskulle du göra om din man ville du skulle ta han i 2:an?

• Svar på tråden Vad skulle ni göra om din man ...
  • Anonym (40 ish)

Ja, jag undrar också. Min fru har vid våra senaste tillfällen det hettat till lite frågat om jag inte vill att hon tar mig med dildon.

Jag har experimenterat lite själv och inte funnit någon som helst njutning av att föra in saker där. Varken långa eller korta..

Men vad skulle hända om jag låter henne? Det lär ju vara väldigt upphetsande

• Anonym (Rätt upp i skönheten)
    Anonym (40 ish) skrev 2024-09-10 14:14:49 följande:

Ja, jag undrar också. Min fru har vid våra senaste tillfällen det hettat till lite frågat om jag inte vill att hon tar mig med dildon.

Jag har experimenterat lite själv och inte funnit någon som helst njutning av att föra in saker där. Varken långa eller korta..

Min sambo kan ibland pulla mig eller stoppa in en dildo i mig vilket ger mig otroliga orgasmer. Speciellt när hon masserar Min prostata samtidigt hon suger/runkar av mig. Var lite openminded. För det är inte många kvinnor som vill ställa upp på o köra upp nått där på en karl.
  • Anonym (Openminded?)
    Anonym (Rätt upp i skönheten) skrev 2024-09-29 16:49:16 följande:
    Min sambo kan ibland pulla mig eller stoppa in en dildo i mig vilket ger mig otroliga orgasmer. Speciellt när hon masserar Min prostata samtidigt hon suger/runkar av mig. Var lite openminded. För det är inte många kvinnor som vill ställa upp på o köra upp nått där på en karl.
    Är så dumt med argumentet "var lite openminded" Tror du inte 9/10 män redan prövat? Det är obehagligt, gör ont och är inte skönt. Men du kommer tolka det som att vi behöver vara mer openminded ....suck.
  • Anonym (Rätt upp i skönheten)
    Anonym (Openminded?) skrev 2024-09-29 17:30:17 följande:
    Är så dumt med argumentet "var lite openminded" Tror du inte 9/10 män redan prövat? Det är obehagligt, gör ont och är inte skönt. Men du kommer tolka det som att vi behöver vara mer openminded ....suck.
    Tror inte 9 av 10 har provat. Många har fortfarande mentaliteten "det är bögigt" så tror mer 4 av 10 har testat
  • Anonym (Gjort slut)

Dejtar inte feminina män så. Ingen jag hade fortsatt träffa.

• Anonym (M40+)
    Anonym (40 ish) skrev 2024-09-10 14:14:49 följande:

Min sambo har pillat mig i röven, sist använde hon en någon leksak med massa kulor på.  Hon har även frågat om jag vill bli påsatt av henne - mitt svar = jag testar allt minst en gång. Får se vad som händer framöver. 
  • Anonym (Jag)

Skulle bli oerhört förvånad

• Anonym (Loo)

Ja, varför inte...kul att testa ;)

Svar på tråden Vad skulle ni göra om din man ...