• Räfven

Vad skulle ni göra om ni kom på partnern..

Att ha ett konto på Bodycontact där partnern fyllt i att man var BI?

• Svar på tråden Vad skulle ni göra om ni kom på partnern..
  • Anonym (Suck)

Räcker det inte med sådana här trådar nu? 

• Anonym

Vad skulle jag göra om jag upptäckte att min partner skrev likadana trådar på fl varje dag?

• Räfven
    Anonym (Suck) skrev 2024-09-09 22:22:22 följande:

Räcker det inte med sådana här trådar nu? 

Skrolla vidare istället, det är helt fritt!
  • Anonym (Suck)
    Räfven skrev 2024-09-09 22:33:59 följande:
    Skrolla vidare istället, det är helt fritt!
    Vad är meningen med alla trådar om samma ämne då? Är du rädd för att komma ut? 
  • Anonym (...)

"nu sätter vi oss ner och pratar lite"

• Anonym (Nein)

Jag vet inte om jag hade klarat av det, är nog inte så sexuellt frilagd. Men även om man är bi så bör man ju vara monogam? Då får man ändå hålla sig till en partner åt gången.

Att han har ett aktivt konto på BC skulle jag däremot inte tolerera.

• Hjelm

Då hade det faktum att han har ett konto på BC varit ett problem. Inte hans bisexualitet.

• Anonym (BBW)
    Räfven skrev 2024-09-09 22:16:03 följande:
    Vad skulle ni göra om ni kom på partnern..

Att ha ett konto på Bodycontact där partnern fyllt i att man var BI?

Skulle bli lite förvåna. Är själv bisexuell och vi träffar regelbundet par och extra killar utan att gubben min har visat det minsta intresse för andra män. Men vill han utforska den delen av sin sexualitet så har jag inte det minsta problem med det.
  • Anonym (Repeat)
    Anonym skrev 2024-09-09 22:24:24 följande:

Vad skulle jag göra om jag upptäckte att min partner skrev likadana trådar på fl varje dag?

Ge hen en kram och fråga hur det är fatt. 
  • Anonym (Repeat)
    Anonym (Suck) skrev 2024-09-09 22:35:36 följande:
    Vad är meningen med alla trådar om samma ämne då? Är du rädd för att komma ut? 
    Ja, någon är nog rädd för att komma ut ur garderoben. Vill få acceptans bara gissar jag. 
  • Anonym (S)

Skulle pratat med min man. Hade känt mig besviken att han skaffat kontot utan att berätta för mig och undrar varför han inte berättat att han är bi. Skulle dock inte ha problem med att han skulle vara bi. Skulle han bara vara ärlig från början skulle jag känna mig okej med att han/vi träffar en bi kille också. 

• Anonym (Nein)

Det är väl ingen skillnad om partnern skaffat ett konto på BC där hen fyller i hetero, eller bi? Skitstöveln har gått bakom ryggen och tänkt vara otrogen!

Sen hade hen visst glömt berätta om sin läggning när vi träffats, och det hade jag inte varit okej med heller.

Svar på tråden Vad skulle ni göra om ni kom på partnern..