Om er partner skulle vilja ta med en av samma kön som dig..
Vad skulle du svara och vad skulle din reaktion vara om din partner vill ha med en bonus av samma kön som dig i sex?
Vad skulle du svara och vad skulle din reaktion vara om din partner vill ha med en bonus av samma kön som dig i sex?
Jag hade aldrig klarat detta, det hade blivit slutet på relationen. Jag älskar sex, är lekfull, nyfiken på allehanda "hjälpmedel", gillar både hårt o mjukt, överaskar gärna mm. Men jag är monogam sexuellt o känslomässigt och vill vara med en karl av samma kaliber.
Min partner har legat med andra killar med min tillåtelse, sjukt härligt :)
Dejtar varken bisexuella eller lösaktiga personer så nej, hade inte fortsatt relationen om nåt sådant kom på tal.
Det där är lite problematiskt då jag skulle vilja testa en trekant men inte vill ha med en till tjej (är själv tjej). Men vi skulle väl kunna diskutera det, att får du så får jag typ.
Beror mycket på varför, hur ser planen ut: tokknulla en annan tjej nej tack, lite tjej+tjej tja varför inte
Det blir nej oavsett kön. Trekant intresserar mig inte.
Det hade fungerat för min del. Jag är nog faktiskt uppmuntrande till att testa det.
Tänder jättemycket på tanken. Men skulle jag våga?
Beror lite på vem min partner skulle föreslå? Hade hon en specifik man i tankarna skulle jag nog bli lite misstänksam. Skulle vi leta partner gemensamt skulle jag ha svårt att stå emot...
I fantasin är det grymt upphetsande att se en annan man knulla med min fru. Bara att se när hon greppar en annan kuk skulle få igång mig...
Sagt ok
Har själv tanken på en trekant med då självklart med en extra man. Men skulle vi få till det så är ju nästa steg en extra kvinna..