Inlägg från: Anonym (isabelle) |Visa alla inlägg
  • Anonym (isabelle)

Tatueringar 👍 eller 👎??

Jag tycker inte om tatueringar och har inte heller några själv.

I Sverige har man en tendens att gå för långt med vissa saker eftersom alla vill se precis likadana ut. Om tatueringar är inne, ja då är vi plötsligt världens mest tatuerade folk (förutom maorier från Nya Zeeland). Det blir liksom inte unikt och individuellt när alla har samma grej. Då blir man bara ett trendkänsligt får i en flock. 

Frågan är vad alla dessa människor ska göra när det blir ute med tatueringar igen? 

I 9 fall av 10 är tatueringar väldigt fula och förfular personen de sitter på. Det blir en billig, trashig look. Motsatsen till sofistikerad, vacker och ren. 

• Anonym (isabelle)
    Harnok skrev 2024-09-10 15:32:48 följande:

Tatueringar på killar kan se bra ut. Tjejer med tatueringar ser förjävligt ut.

Antar att du är kille. För du har fel. Det är lika fult på killar. 
  • Anonym (isabelle)
    Cathariiina skrev 2024-09-10 15:42:54 följande:

Som sagt, jag tycker faktiskt att det kan vara snyggt på en man någon sällsynt gång, men då måste det vara en man som är snygg och manlig och muskulös och sexig från början - tatueringen GÖR honom inte sexig, men den tar i alla fall INTE BORT från hans sexighet... som tatueringar brukar göra annars. Veka, omanliga män som tror att de ska bli "någon" för att de tatuerar sig, är bara patetiska. Men - något sådant här:  Tungan ute

Nä. Jag tycker det ser fruktansvärt ut. Smaken är som baken!

Den typen av tatuering ser ut som något som var inne år 2000. 
Svar på tråden Tatueringar 👍 eller 👎??