• Anonym (Funderande)

Vad skulle ni göra om ni kom på er partner..

Vad skulle ni göra om ni kom på att partnern i hemlighet använde era underkläder medan ni var borta?

• Svar på tråden Vad skulle ni göra om ni kom på er partner..
  • Queen81

Inte mycket. Kanske frågat om han ville ha egna trosor eller om han föredrar att använda mina.

• Anonym (K)

Jag kom på ett ex med att göra det. Han blev ganska fort ett ex eftersom jag tappade all attraktion. 

• Anonym (Tight)

Hade nog köpt ett par större damunderkläder åt honom och en tub Inotyol, för han hade definitivt fått skavsår av mina små kläder. Karln är ju bred som en ladugårdsdörr!

• Anders 386
    Queen81 skrev 2024-09-09 08:39:47 följande:

Inte mycket. Kanske frågat om han ville ha egna trosor eller om han föredrar att använda mina.

Tänk om flera människor kunde ha den inställningen.Skål

Tyvärr är verkligheten att dom flesta människor har en väldigt snäv syn på hur andra människor ska vara för att inte betraktas som "onormala" eller "äckliga".

Med din inställning skulle vi ha ett bättre samhälle. Och inte bara när det gäller underkläder...   Glad
  • Anonym (.)

Undrat om han var dum i huvudet, hade inte velat vara tillsammans med en sån. 

• Queen81
    Anders 386 skrev 2024-09-09 11:06:15 följande:
    Tänk om flera människor kunde ha den inställningen.Skål

Tyvärr är verkligheten att dom flesta människor har en väldigt snäv syn på hur andra människor ska vara för att inte betraktas som "onormala" eller "äckliga".

Med din inställning skulle vi ha ett bättre samhälle. Och inte bara när det gäller underkläder...   Glad
    Haha, vet inte riktigt om samhället hade blivit bättre.
    Men jag tycker inte direkt att det är en stor grej. Jag hade inte velat att han hade sånt på sig om vi skulle ha sex, för det skulle sabba min lust. Men vill han ha det i övrigt så hade det inte varit något jag brydde mig nämnvärt om. Definitivt inget som fick mig att göra slut, sim vissa skrivit.
  • Anonym (Em)

Förmodligen inte så mycket. Kanske skulle det påverka attraktionen en smula då tanken är avtändande för mig.

• Anonym (L)
    Queen81 skrev 2024-09-09 08:39:47 följande:

Samma här. Skulle inte bry mig mer än så, tycker han att trosor är skönt så kör. Vet massor av kvinnor som använder boxerkalsonger istället för trosor för att de tycker det är skönare. 
  • Anonym (.)
    Anonym (L) skrev 2024-09-09 12:14:48 följande:
    Samma här. Skulle inte bry mig mer än så, tycker han att trosor är skönt så kör. Vet massor av kvinnor som använder boxerkalsonger istället för trosor för att de tycker det är skönare. 
    Skillnaden är att de flesta män som använder trosor verkar göra det för att de går igång på det snarare än att de tycker att det är skönt. Dessutom skrattretande när de klär sig fjolligt 
  • Anders 386
    Anonym (.) skrev 2024-09-09 13:38:48 följande:
    Skillnaden är att de flesta män som använder trosor verkar göra det för att de går igång på det snarare än att de tycker att det är skönt. Dessutom skrattretande när de klär sig fjolligt 
    Ja, det är en konstig och ojämlik värd vi lever i.

En kvinna som klär sig manligt (t.ex. kostym)  får respekt medan en man som klär sig kvinnligt blir nedvärderad.

Så var det med den jämlikheten mellan könen....   Kvinnlighet är inte mycket värt...  
  • Anonym (Usch)

Blivit äcklad. Jag gillar inte feminina män. Vill heller inte vara i relation med en.

• Anonym (L)
    Anonym (.) skrev 2024-09-09 13:38:48 följande:
    Må så vara, men jag anser att "you do you". Det skadar ingen att män gillar trosor.
Svar på tråden Vad skulle ni göra om ni kom på er partner..