• Anonym (Hon)

    Aldrig fått orgasm

    Jag är några över 30 och har aldrig fått orgasm, vare sig med partner eller själv...
    Fick framfall efter andra barnet för 13 år sen och minns faktiskt inte hur sex kändes innan dess, men det har varit ganska blah sen dess... har en womanizer som väl är det enda förutom duschen jag får ut något av, men de har alltid behövt vara på hög styrka...

    Jag tog mod till mig att försöka göra något åt det, så provade sån där stol som gör att man får sjuhelsikkes knipövningar... gjort två, ska snart in på tredje. Har inte testat womanizern sen jag började, och jag blev helt chockad över skillnaden redan nu. Från att ha behövt högsta trycket för att verkligen känna något klarade jag inte ens av de två under utan att det blev för intensivt. Kom gjorde jag inte (det borde jag väl ha fattat då), men jag kände något mycket mer intensivt än jag kan minnas att jag gjort tidigare... så jag har hopp inför de fortsatta behandlingarna...

    Herregud, behövde bara berätta för NÅGON, det här är inte direkt något jag kan berätta för de som känner mig 🙈

  • Svar på tråden Aldrig fått orgasm
  • Anonym (Hh)

    Vad för stol?? Jag har också problem att komma även om det går i slutändan...

  • Anonym (Hon)
    Anonym (Hh) skrev 2024-09-08 19:50:30 följande:

    Vad för stol?? Jag har också problem att komma även om det går i slutändan...


    Googla "hifem", vet inte om det skulle klassas som reklam att länka.
Svar på tråden Aldrig fått orgasm