• Anonym (Anna)

Intimitet efter breakup, hur tänker en man?

Hej
    med risk för att låta desperat, men skulle uppskatta vänlighet och icke dömande i era svar. Behöver veta hur en man tänker , för män kanske tänker lite lika ändå.

mitt ex gjorde slut efter 5 år tillsammans. jag vill fortfarande vara med honom och mår sämst. Efter två månader isär smsa jag att jag mår sämst och frågar om han kan sova med mig. Detta var inget medvetet manipulerande ville bara vara nära honom igen. Man gör dumma saker i kärlek . han kom över och var väldigt kärleksfull , etc . Inte bara kramar utan smekningar och kyssar över kroppen, vi höll hand etc. 

inget regelrätt sex dock för han sa att det inte var en bra ide men verkade väldigt gärna vilja. Han sov över men gick på morgonen efter att vi småpratat lite. Vi pratade inte om det som hänt mellan oss. 

han har inte hört av sig,  och jag undrar var han står eller vad han tänker 
    för det verkade som att han hade känslor 
    och detta ger mig hopp

om ni män gjort detta betyder det att känslor finns? är detta en dålig idé? Bör jag bara gå vidare?

• Svar på tråden Intimitet efter breakup, hur tänker en man?
  • Anonym (Pia)

Vad var anledningen till att det tog slut 

• Anonym (Patricia)

Tyvärr är min erfarenhet att män väldigt väl kan koppla isär sex och kärlek. 
    Han var nog mest nyfiken på om du ville ligga . Om ni skulle ligga så är det inget annat än bara sex. 

Sex är sex .  

• Anonym (Står kvar)

Med största sannolikhet står han precis där han stod när han gjorde slut. Ingen bra idé att ringa efter honom när du mår dåligt. Då måste läkandet börja om från början.

Svar på tråden Intimitet efter breakup, hur tänker en man?