• Anonym (Funderande)

Skulle ni låta partnern/dejt suga brösten?

Skulle ni låta en partner/dejt suga på brösten när ni ammat klart barnet och mjölk finns kvar om den personen föreslog det?

• Svar på tråden Skulle ni låta partnern/dejt suga brösten?
  • ammasökes

Jag skulle tycka det var oerhört hett om jag dejtade och hon erbjöd mig suga på hennes mjölkfyllda bröst alternativt starta produktion.

Men att  träffa någon som kan tänka sig är inte helt lätt tyvärr.

• Anonym (Fy fan)

Nej fy FAN. Så fruktansvärt avtändande.

• Anonym (Funderande)

Dela gärna med er av tankar och erfarenheter i tråden, jag är nyfiken!

• Anonym (Skulle vilja prova)

Aldrig provat det men skulle gärna vilja testa 😊
    kommer ihåg när tjejen ammade och vi hade sex så va de sjukt hett när brösten läckte ut mjölk under tiden men jag fick tyvärr aldrig prova att suga på brösten då.

nu är det tvärt om suga mycket under sex och stimulera med nyp och smek så blir hon tokvåt 

• Anonym (K)

Nej, skulle aldrig tillåta det och skulle undra om min partner var sjuk i huvudet om han föreslog det. Bröstmjölk är mat till bebisen punkt

• mandude2

Jag har sugit på många bröst under mina år och det är helt underbart! ni som inte fått det en hoppas jag få prova det!

• Anonym (Funderande)

Alltså för att förtydliga:

Behovet för barnet i scenariot fanns inte längre!

Och en fråga till er som hugger om att bröstmjölk är till för barn, ni dricker / använder väl inte mjäll, grädde osy eller andra mejeriprodukter?

Jag kan nu avslöja för er att den mjölken INTE växer på det sk mjölkträdet  ^^

• Anonym (Matilda)

Dejt, nej. Alldeles för intimt för att dela med någon man bara dejtar. Men en partner ja. Det händer ibland. Att stimulera brösten är väl en hyfsat vanlig sak att göra under sex. Vore tråkigt att behöva avstå bara för att jag har mjölk. 

• Eurydike

För mig känns det mer naturligt att amma män än barn. Kanske för att jag inte har några barn 🤔

• MsM84

Jag har en mental gräns, när jag är gravid och ammar är brösten bara för bebis. När jag slutat amma går de tillbaka till att vara mina och kan vara sexuellt betingade. Just nu ammar jag och då är min man inte välkommen i närheten av dem mer eller mindre. Ser inget upphetsande med brösten nu, de är en matmaskin. Ungefär lika sexiga som en kastrull?

• Anonym (Funderande)

Bra att flera vågar berätta, jag är rädd att många tar avstånd i trådar från sånt de egentligen kanske tom gillar pga gruppen och vad andra tycker!

En eloge till er som berättar Hjärta

• Anonym (mje)
    Anonym (Funderande) skrev 2024-09-06 06:41:16 följande:

Alltså för att förtydliga:

Behovet för barnet i scenariot fanns inte längre!

Och en fråga till er som hugger om att bröstmjölk är till för barn, ni dricker / använder väl inte mjäll, grädde osy eller andra mejeriprodukter?

Jag kan nu avslöja för er att den mjölken INTE växer på det sk mjölkträdet  ^^

Mjäll?... Osy? Jag hade aldrig konsumerat mjäll. fy fan så äckligt. Döda hudceller. 
  • Anonym (Funderande)

Mjäll = Mjölk (T9)

Osy = osv

• Anonym (Mx)

Det innebär ju tyvärr att man innan bröstmjölken sinat lyckats göra slut med barnets far och träffat en ny förmåga.

Låter inte som ett lyckat scenario!

• Anonym (Funderande)
    Anonym (Mx) skrev 2024-09-06 16:50:44 följande:

Det innebär ju tyvärr att man innan bröstmjölken sinat lyckats göra slut med barnets far och träffat en ny förmåga.

Låter inte som ett lyckat scenario!

Nja kanske är han som vill, eller så finns det de som inte har fader i bilden... 
  • Anonym (Hh)

Nu har jag inga barn men hade alla gånger låtit min partner suga på brösten om jag haft mjölkproduktion. Tycker tanken är sjukt upphetsande. 

• Anonym (Funderande)
    Anonym (Hh) skrev 2024-09-06 20:28:26 följande:

Nu har jag inga barn men hade alla gånger låtit min partner suga på brösten om jag haft mjölkproduktion. Tycker tanken är sjukt upphetsande. 

Skulle du kunna trigga igång mjölkproduktion för partnern?
  • Anonym (Hh)
    Anonym (Funderande) skrev 2024-09-06 20:36:03 följande:
    Skulle du kunna trigga igång mjölkproduktion för partnern?
    Kan man ens det utan att fött barn? Alltså jag tycker som sagt att det är väldigt upphetsande så om min partner också tände på det så ja...
  • ammasökes
    Anonym (Hh) skrev 2024-09-06 21:09:11 följande:
    Kan man ens det utan att fött barn? Alltså jag tycker som sagt att det är väldigt upphetsande så om min partner också tände på det så ja...
    Jag kan länka in om det utifall du vill, skriv pm.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Skulle ni låta partnern/dejt suga brösten?