• Anonym (Första gången)

Oskuld

Jag är oskuld. Ingen lust vara det längre. Jag har väntat för första gången skulle va speciell. Men man träffar aldrig nån och blir riktigt kär. Så har nu gett upp. Så nu tar jag första bästa person med största kuk på nån  sajt som knullkontakt. Men sen tänk man träffar nån sen 3 mån senare och så har en annan redan tagit ens oskuld.

• Svar på tråden Oskuld
  • Anonym (Hjälpa till)

Jag kan hjälpa dig om du vill?

Har du discord?

• Anonym (H)

Ge upp fantasin om att första gången måste vara speciell. Min första gång var minst sagt ospeciell och det gör inget. Det kommer vara lika härligt att ligga med någon du är kär i för första gången oavsett om du legat innan eller inte 

• Jojjekåt

Hej jag skulle gärna vilja ta din oskuld. Ingen kille skulle bry sig om om någon annan man tagit din oskuld lovar! Skicka ett meddelande till mig så kan vi prata 

• Anonym (r)

Att småpojkar går på detta. En tjej som söker att bli av med oskulden genom första bästa stora kuk Katt

• Anonym (Första gången)

Nej inga småpojkar man får annonsera på nån sida som bodycontact får jag göra sen träffa några där sen välja ut den bästa.

• Anonym (Första gången)

Jag får gå till manhattan helt enkelt.... 

• Anonym (Första gången)

eller söka på bodycontact. Jag blir så jäkla arg ville spara tills jag gifte mig

• Anonym (IR)

Känns aningen fake detta..

• Anonym (Första gången)

Nej verkligen inte

• Havsbrisens

Även om man kanske inte ska hajpa upp första gången för mycket undrar jag verkligen om detta är bästa sättet att hitta någon? Finns det ingen du känner som du kan närma dig med frågan?

• Anonym (Första gången)

Verkligen inte!!!

• JappCoco66

😂😂😂 Oj, så frustrerad?. Går man på detta så tror man på gud och tomtar också..

Svar på tråden Oskuld