Går du igång (åtrå) på musklad man?
Hur påverkas du i första anblicken gällande åtrå om mannen är muskulöst byggd ?
Hur påverkas du i första anblicken gällande åtrå om mannen är muskulöst byggd ?
Nej, inte min kopp med te .
Det beror ju helt på. inte för mycket muskler, och inte för mycket blodådror som syns, det är inte snyggt.
Vältränade kroppar är trevligt att titta på.
Men det är personligheten som är viktigast.
Gympumpade muskler - nej tack
Hälsosamma muskler i form av nån med fysiskt jobb , rör på sig naturligt på fritiden etc - jaaaa , alla dagar i veckan!
Nej, föredrar dad bod (lönnfet)
Män med fysiska jobb eller idrottsintresse som ger muskler tycker jag är attraktivt. Men aldrig varit så mycket för kroppsbyggare eller män som medvetet bryr sig om sitt yttre för mycket
Arbetande muskler och lagom är fint, gympumpade inte fint, tycker jag.
Kul att så många nekar gymmade muskler men skriver arbetande muskler.
En person som har enbart muskler efter arbete är oftast väldigt starkt. MEN det syns inte på personen! Oftast har personen även 10 kg övervikt samt chips tuttar också. Och inga "Wow" biceps.
Sedan finns det dom som självklart har bra gener och deras muskler syns ja, men de flesta är inte byggda som HE man helt naturligt. Speciellt inte snubbar / gubbar runt 40 - 50 års åldern som aldrig har gymmat utan enbart arbetat.
Nej, jag är ingen gym snubbe själv. Utan har arbetande muskler. Även växt upp bland bönder. Och jag vet att kvinnor dreglar när dom möter snubbar med gymmade muskler.
Gympumpade muskler - nej tack
Hälsosamma muskler i form av nån med fysiskt jobb , rör på sig naturligt på fritiden etc - jaaaa , alla dagar i veckan!