Visning av fitta.
Frågar ni kvinnor om mannen har lust att se fittan?, innan ni visar fittan för mannen?
Frågar ni kvinnor om mannen har lust att se fittan?, innan ni visar fittan för mannen?
På möten på jobbet eller vadå?
Vilket hjärndöd tråd. Är du lika sinnesslö i verkligheten?
Brukar inte springa runt och visa den. Det har skett naturligt alla år. Att man hamnar i säng och då döljer jag den inte direkt. Men skulle inte bara ta fram den och visa någon random kille. Eller gör du så?
Springer du runt och fladdrar med din själv eller?
Vilket hjärndöd tråd. Är du lika sinnesslö i verkligheten?
Brukar inte springa runt och visa den. Det har skett naturligt alla år. Att man hamnar i säng och då döljer jag den inte direkt. Men skulle inte bara ta fram den och visa någon random kille. Eller gör du så?
Nu är ju jag man men levt ihop med 2 kvinnor som spontant visat sin fitta för mig i olika situationer. Den ene en förskollärare brukade dessutom fråga mig i helt oväntade situationer - Vill du se min fitta? Det ville jag förstås ;) kanske lite udda men ändå. Hon brukade också överraska efter arbetet ibland och stå på en stol innanför dörren då jag kom hem med fittan i vädret och jag var inte sen med att studera, beröra och ta hand om henne kan jag säg. En av få relationer jag faktiskt saknar och ofta tänker tillbaka på.
Ser lite framför mig likt när man har visning av en lägenhet och sätter ut en skylt för att annonsera det. "Fittvisning 13:00-13:45.
Den får gömma sig under trosorna för alla utom min partner