• Anonym (Anonym)

    Gjort en tjej gravid och är 20 år.

    Ja asså jag har nog gjort bort mig lite. Jag träffade en tjej via lite gemensamma kompisar, vi drog och badade och hade skitkul och det slutade med att hon sov över.


    Vi har inte haft så mycket kontakt efter det men igår fick jag ett sms där hon skrev att hon var gravid. Nu behöver ni inte skriva att vi borde skyddat oss osv för det är jag redan fullt medveten om. 


    Jag är förvånansvärt lugn ändå, jag tjänar närmare 6 siffrigt/mån och vet att det ekonomiska inte kommer bli ett problem. 


    Problemet är väll mer att jag och tjejen inte känner varandra jätte bra och att jag absolut inte hade tänkt att skaffa barn inom dem kommande 8-10 åren. 


    Men okej nu är det vad det är. Jag kommer se till och göra mitt absoluta bästa. Men har vi några tips, de här var ju liksom inte planerat 

    Känns ju som att bygga upp en stabil relation till denna tjej oavsett hur det blir är prio.

  • Svar på tråden Gjort en tjej gravid och är 20 år.
  • Anonym (Jobb)

    Skiter i ungen och tjejen men vad jobbar du med??? 

  • Anonym (B)

    Haha! Hur många andra fick sms-et? 

  • AAAnonymgrabb
    Anonym (Jobb) skrev 2024-08-31 10:07:28 följande:

    Skiter i ungen och tjejen men vad jobbar du med??? 


    Haha jobbar med IT, men jag jobbar löjligt mycket, tror jag var ledig totalt 3 dagar förra månaden, älskar mitt jobb 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (B) skrev 2024-08-31 10:07:46 följande:

    Haha! Hur många andra fick sms-et? 


    Den tanken hade jag också, men jag vet lite vem hon är och jag tror faktiskt att det är mitt. 90% i varje fall
  • Anonym (Matteboy)
    AAAnonymgrabb skrev 2024-08-31 10:10:23 följande:
    Haha jobbar med IT, men jag jobbar löjligt mycket, tror jag var ledig totalt 3 dagar förra månaden, älskar mitt jobb 
    Men du, vad det låter härligt. Vad jobbar du med inom It? Är intresserad själv av programmering bland annat. Och hur fick du jobb redan som 20-åring? De flesta företag vill ju ha högskoleutbildade?
  • Anonym (IT jobb?)

    Aha TS jobbar medAI gör falska tvivelaktiga filmer😀

  • Anonym (trolltråd?)

    Om det är en trolltråd så var det inget märkvärdigt eller upprörande händelse att trolla om. Det är sånt som händer..

    Allt är inte troll som glittrar.

  • Anonym (nai)
    Anonym (trolltråd?) skrev 2024-08-31 14:25:24 följande:

    Om det är en trolltråd så var det inget märkvärdigt eller upprörande händelse att trolla om. Det är sånt som händer..

    Allt är inte troll som glittrar.


    Varför tror du att trolltrådar enbart startar på det sättet?
  • Anonym (nai)

    Halva tråden är rätt märklig, var är all relevant reflektion?

  • Anonym (Lisa)

    Familjeliv är inte direkt en tråd man ska vända sig till pga vissa människor som kan kommentera irrelevanta och elaka saker (jag har själv blivit påhoppad av elaka människor på familjeliv när jag skrivit trådar om råd). Men eftersom jag är den snälla här så ger jag bra tips. Jag skulle nog prata med tjejen om hur ni vill gå tillväga, behålla eller göra abort. Hur gamla är ni om jag får fråga? ☺️

  • Anonym (trolltråd?)
    Anonym (nai) skrev 2024-08-31 14:26:35 följande:
    Varför tror du att trolltrådar enbart startar på det sättet?
    Då kan ju alla trådar vara trolltrådar. Jag såg inge konstigt med denna. Vad e det som gör det till en trolltråd då?
  • Anonym (nai)
    Anonym (trolltråd?) skrev 2024-08-31 16:34:36 följande:
    Då kan ju alla trådar vara trolltrådar. Jag såg inge konstigt med denna. Vad e det som gör det till en trolltråd då?
    Jag säger inte att just detta är en trolltråd även om det är några frågetecken, analysera en tråd i tråden får ens inlägg borttagna direkt så nej tack inte just nu.
  • Anonym (trolltråd?)

    Fast e du så ung och tjänar så mycket kanske du överdriver?

  • Tow2Mater

    Faderskapstest innan du skriver på faderskap, delad vårdnad med mamman ska väl  vara självklart. Ta dina första pappadagar samtidigt som mamman, och sedan delar ni lika på föräldradagarna, så du blir en naturlig del av barnets liv och ansvaret oavsett hur ni tar ert förhållande vidare.

  • Anonym (qwerty)

    Du är 20 och tjänar nästan en miljon i MÅNADEN? Mmm säkert. 

    Om det är sant så bör du var smart nog att 1, hitta ett bättre forum att ställa frågor på
    2, begära faderskapstest.
    3, ta med henne ut en kväll och börja lära känna den lilla damen med det befruktade ägget för nu blir du inte av med henne på 18 år

  • Anonym (Matteproblem)
    Anonym (qwerty) skrev 2024-09-01 21:15:03 följande:

    Du är 20 och tjänar nästan en miljon i MÅNADEN? Mmm säkert. 

    Om det är sant så bör du var smart nog att 1, hitta ett bättre forum att ställa frågor på
    2, begära faderskapstest.
    3, ta med henne ut en kväll och börja lära känna den lilla damen med det befruktade ägget för nu blir du inte av med henne på 18 år


    Nästan sexsiffrigt skrev han. Inte en miljon.
Svar på tråden Gjort en tjej gravid och är 20 år.