• Dellan1976

Kommer inte snabbt

Hej på er!
    Jag är en man på 48 år å gift sedan länge med min älskade fru .

Jag har ett "problem" enligt min fru å det är att jag inte kommer fort utan behöver alltid lång tid på mej för att kunna komma.
    Med lång tid menar jag mellan 2-3 timmar av non-stop sex av olika ställningar å det har alltid varit såhär i hela mitt liv.

Eftersom frugan har jätte lätt att komma så kan detta innebära att hon får flertal orgasmer medan jag, med nöd och näppe får en enda.

När jag va i 20 årsåldern så var jag tillsammans med en tjej som var raka motsatsen till min fru dvs hon behövde alltid lång tid på sej för att få komma(precis som mej) å detta funkade kanon. Enligt henne (mitt ex) så har hon fått sin första orgasm med mej.
    Hur som helst jag undrar om det finns andra som är som mej för att enligt min fru å några andra som jag frågat på nätet är detta är inte normalt.

• Svar på tråden Kommer inte snabbt
  • XDX

Några enkla saker att prova om du inte redan gjort det: 

- Skippa porr, dra ner på onani 
    - Testa Angion Method (AM1, AM2, AM3, utan utrustning), se Redditgruppens nybörjarsektion 
    - Se till att du inte har näribgsbrister/-obalanser 
    - Undvik skav/stimuli på ollonet. Genom bekväma underkläder och kläder, samt att ha ollonet skyddat av förhudet så mycket du kan 
    - Kolla vad Hans Amato har för tips kring detta på Youtube och testonation.com 
    - Be frugan göra mer ljud och "dirty talk" om du går igång på det 
    - Mer hudkontakt, och mer ljus så att ni ser varann 
    - Skippa dopaminöverdoser genom alkohol, tobak, kaffe, etc 
    - Gör strechande övningar och massage och aktiviteter som ökar blodflödet i penis, testiklar och prostata. 

Berätta vad du testar och hur det går! 

• baam77
    Dellan1976 skrev 2024-08-30 12:23:04 följande:
    Kommer inte snabbt

Hej på er!
    Jag är en man på 48 år å gift sedan länge med min älskade fru .

Jag har ett "problem" enligt min fru å det är att jag inte kommer fort utan behöver alltid lång tid på mej för att kunna komma.
    Med lång tid menar jag mellan 2-3 timmar av non-stop sex av olika ställningar å det har alltid varit såhär i hela mitt liv.

Eftersom frugan har jätte lätt att komma så kan detta innebära att hon får flertal orgasmer medan jag, med nöd och näppe får en enda.

När jag va i 20 årsåldern så var jag tillsammans med en tjej som var raka motsatsen till min fru dvs hon behövde alltid lång tid på sej för att få komma(precis som mej) å detta funkade kanon. Enligt henne (mitt ex) så har hon fått sin första orgasm med mej.
    Hur som helst jag undrar om det finns andra som är som mej för att enligt min fru å några andra som jag frågat på nätet är detta är inte normalt.

Jag tycker din fru har med all rätt tycka detta är ett problem. 2 till 3 timmar är länge.

Mycket har ju redan sagts, men jag tycker du ska fundera på också vad tänder du på? Vad gör dig riktigt kåt? vågar du säga det?
  • Anonym (Vaaa)

Hade aldrig låtit min man knulla mig 2-3 h? hade tröttnat 

• Dellan1976
    XDX skrev 2024-08-31 10:08:52 följande:

Några enkla saker att prova om du inte redan gjort det: 

- Skippa porr, dra ner på onani 
    - Testa Angion Method (AM1, AM2, AM3, utan utrustning), se Redditgruppens nybörjarsektion 
    - Se till att du inte har näribgsbrister/-obalanser 
    - Undvik skav/stimuli på ollonet. Genom bekväma underkläder och kläder, samt att ha ollonet skyddat av förhudet så mycket du kan 
    - Kolla vad Hans Amato har för tips kring detta på Youtube och testonation.com 
    - Be frugan göra mer ljud och "dirty talk" om du går igång på det 
    - Mer hudkontakt, och mer ljus så att ni ser varann 
    - Skippa dopaminöverdoser genom alkohol, tobak, kaffe, etc 
    - Gör strechande övningar och massage och aktiviteter som ökar blodflödet i penis, testiklar och prostata. 

Berätta vad du testar och hur det går! 

Tack för ditt svar. Har haft fullt upp idag med mina superhjältar så det är därför jag svarar lite sent.
    Jag porrsurfar inte lika mycket som innan, har planer att sluta helt. Onani däremot gör jag ofta.

Frugan stressar mej genom att säga att jag behöver komma snabbt å då blir resultatet raka motsatsen hehehe.
    Dricker aldrig alkohol, röker aldrig men dricker 1-2 kaffe om dagen.
  • Dellan1976
    baam77 skrev 2024-08-31 10:35:38 följande:
    Jag tycker din fru har med all rätt tycka detta är ett problem. 2 till 3 timmar är länge.

Mycket har ju redan sagts, men jag tycker du ska fundera på också vad tänder du på? Vad gör dig riktigt kåt? vågar du säga det?
    Ja, jag vågar att berätta vad jag tänder på, det är flera saker såsom:
    Dirty talk, slicka armhålor, slicka båda hålen vaginan å analen i långa stunder och anal sex.  Men en sak ska du veta som kanske kommer att chocka dej å det är att frugan tillåter mej aldrig att göra alla saker som jag tänder på och nu kommer du säkert att tro att anledningen till mitt problem är att jag inte får vad jag tänder på. Men så är inte fallet, för att i mitt förra förhållande fick jag göra alla saker som jag älskar å problemet löstes aldrig. 

• Dellan1976
    Anonym (Vaaa) skrev 2024-08-31 10:37:19 följande:

Hade aldrig låtit min man knulla mig 2-3 h? hade tröttnat 

Mitt X som sagt älskade detta, men min nuvarande fru gör inte det men trots det så ställer hon ofta upp eftersom hon är jätte snäll.

En fråga till dej, hade du aldrig låtit honom komma? Hade du aldrig ställt upp?
  • Asro22

Väldigt snäll fru du har som ställer upp på att ha sex i 2-3 timmar. Låter som skavsår deluxe. Svårt att se en man ställa upp det.

• Anonym (Hur)
    Dellan1976 skrev 2024-08-31 20:51:20 följande:
    Tack för ditt svar. Har haft fullt upp idag med mina superhjältar så det är därför jag svarar lite sent.
    Jag porrsurfar inte lika mycket som innan, har planer att sluta helt. Onani däremot gör jag ofta.

Frugan stressar mej genom att säga att jag behöver komma snabbt å då blir resultatet raka motsatsen hehehe.
    Dricker aldrig alkohol, röker aldrig men dricker 1-2 kaffe om dagen.
    Hur länge onanaerar du för att komma?
  • Anonym (Finns)

Det finns faktiskt män som inte kan komma, som har svårt att komma osv. Så fort en man inte kommer så måste det vara ett fel, varför då? 

Jag kan relatera, nu handlar det inte om timmar men tjejen kommer sjukt lätt o fort, jag behöver mer tid och special. Ibland går det inte. Men handlar inte om porrskada eller fel. Män kan också ha svårare som normalt. Tyvärr får man uppleva av samhället att det inte är ok och en massa skit om att man inte tänder på tjejen osv. 

För en kille ska alltid komma säger normen. 

• Anonym (A)
    Anonym (Finns) skrev 2024-09-01 13:10:52 följande:

Det finns faktiskt män som inte kan komma, som har svårt att komma osv. Så fort en man inte kommer så måste det vara ett fel, varför då? 

Jag kan relatera, nu handlar det inte om timmar men tjejen kommer sjukt lätt o fort, jag behöver mer tid och special. Ibland går det inte. Men handlar inte om porrskada eller fel. Män kan också ha svårare som normalt. Tyvärr får man uppleva av samhället att det inte är ok och en massa skit om att man inte tänder på tjejen osv. 

För en kille ska alltid komma säger normen. 

Men herregud vad du gör en höna av en fjäder. Vad är det för samhälle du pratar om som ger dig maasa skit för att du inte kommer fort?
Svar på tråden Kommer inte snabbt