• Anonym (A)

Be om att få bli tagen där bak?

Nu var det väldigt längesedan jag och min partner hade analsex. Som kvinna så har jag aldrig själv vågat be om det. För om det är jag som ber om det och det skulle hända en bajsincident så hade jag skämts ihjäl. Han har helt slutat ta initiativ till det trots att han alltid gillat "butt stuff". 
    Hur gör ni andra tjejer när ni vill ha analsex? Ber ni om det eller väntar in initiativ från killen?

• Svar på tråden Be om att få bli tagen där bak?
  • Anonym (Kvinna)

Tänker att man kan ju faktiskt visa eller leda dit man vill ha honom. Eller köra på lite dirty talk under sexet. 

Jag vill att du tar mig i alla mina hål, osv 🤪

• Anonym (46-åring)

Min fru brukar göra så att ibland säger hon det även om det är ovanligt. Vanligare är dock när vi kör bakifrån att hon tar tag i ena skinkan nästan vid det bakre hålet och håller isär. Gör hon det vet jag att hon vill ha den där bak. Annars är det jag som tar initiativen för det allra mesta.

• Anonym (Jossan)

Jag säger bara till killen att jag vill ha hans kuk i röven. Han är inte så svårövertalad.Tungan ute

• Anonym (spice girl)

Vanilla är vanligt sex
    Cayenne är slick där bak
    Chili är analt.

Jag är sugen på lite chili ikväll, älskling.

• Anonym (Lovisa)

Jag anser att när det gäller ett så privat område och som inte alls är "basic" när det gäller sex, bör det ske på mottagarens initiativ. Så det är klart att du ska ta upp det om du vill ha det.

• Anonym (Snyggmorsa)

När jag rider och vill ha den där bak brukar jag låta den glida ut och låta baken gnida mot k*ken, dom flesta fattar då...

• Anonym (Sverker)

Jag vet attt min tjej gillar analsex då och då men hon är inte den som brukar ta initiativet. Generellt tänder hon på att jag "tar för mig" i sängen.
    Hon vet att jag gillar analt. Jag vill dock att det alltid sker på mottagarens villkor så hur gör vi? Oftast brukar jag fråga efter en stund om hon har något särskilt hon vill göra och blir svaret då "du får göra precis vad du vill" så fattar jag vinken.

• SannnaB

Min älskare brukar ta mig i rumpan. Han vet att jag tycker om det och han njuter av att få göra det.

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Be om att få bli tagen där bak?