Död sexliv o jag är för kåt för det
Ja, som rubriken lyder, så är sexlivet dött hos oss. Vi är båda i 30-årsåldern och har två barn.
Innan vi fick barn hade vi sex varje dag. Jag fick komplimanger om att det var det bästa sexet han någonsin haft och att han aldrig tidigare upplevt så starka känslor. Efter att vi fick barn minskade sexlivet, vilket kanske inte är så konstigt då vi båda var trötta. Han är företagare och äger en restaurang, vilket gör att han kommer hem runt 21:30, vilket är ganska sent om han ska hinna duscha, äta och så vidare. Efter ett par år hade vi sex en gång per månad, om ens det. Jag pratade många gånger med honom om att jag är väldigt kåt av mig och vill ha mer sex, men jag gav upp eftersom jag inte orkade ta initiativet själv hela tiden.
Därefter ville vi skaffa barn nummer två. Vi hade bokstavligen bara sex vid ägglossning och aldrig mer på cirka ett år innan jag blev gravid. Under den tiden hann jag förklara för honom hur dåligt jag mådde över situationen. Men vi valde ändå att inte ha sex under graviditeten, eftersom jag hade en riskfylld graviditet.
Vi fick vår dotter för ungefär 14 veckor sedan. Efter cirka 8 veckor var det jag som frågade om sex och han tog initiativ en gång vid ett annat tillfälle. Nu är det dött igen, och det har gått ungefär 1,5 månad. Han är alltid trött, det finns ingen närhet, inga kyssar eller liknande. En puss varje dag, men det är allt. Jag börjar bli så desperat att jag drömmer om sex. Jag är heterosexuell, men drömde att jag hade sex med en kvinna, vilket gjorde mig extremt upphetsad. Just nu känner jag att jag inte orkar prata mer om det med honom eller jaga honom.
Han har sagt två, tre gånger att han tycker jag ser trött ut på kvällarna och tycker synd om mig. Då har jag alltid sagt: "Tänk inte så, du vet hur kåt jag är hela tiden." Har vi tappat det helt?