• Anonym (Seppo)

Vilken sorts man är du?

Vilken kategori klassar du dig själv som? Mongo landar väl i hot rodent man.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken sorts man är du?
  • Anonym (Seppo)

*bear

• Anonym (Seppo)

*mondo

• Anonym (Dumheter)

Eh, ingen. Jag är man. Punkt. Skulle aldrig nedlåta mig att hålla på med detta dravel. Vad är det ens för dumheter?

• Anonym (Seppo)
    Anonym (Dumheter) skrev 2024-08-29 16:42:28 följande:

Eh, ingen. Jag är man. Punkt. Skulle aldrig nedlåta mig att hålla på med detta dravel. Vad är det ens för dumheter?

För skojs skull. Din sorts handsomness landar säkert i någon av kategorierna (kanske med underkategori)
  • Anonym (Seppo)

"Hot rodent man"
  • Anonym (Dumheter)
    Anonym (Seppo) skrev 2024-08-29 16:44:00 följande:
    För skojs skull. Din sorts handsomness landar säkert i någon av kategorierna (kanske med underkategori)
    Lägg upp en bild på dig själv istället, så ska jag tala om för dig vilket djur du är. DET låter skoj. Kör!
  • Anonym (Seppo)

Här har vi exempel på hot rodent, handsome bear och handsome  eagle
  • Anonym (Seppo)
    Anonym (Dumheter) skrev 2024-08-29 16:47:48 följande:
    Lägg upp en bild på dig själv istället, så ska jag tala om för dig vilket djur du är. DET låter skoj. Kör!
    Blev du stött? Låter som typiskt reptilian-beteende 
  • Anonym (Dumheter)
    Anonym (Seppo) skrev 2024-08-29 16:51:31 följande:
    Blev du stött? Låter som typiskt reptilian-beteende 
    Varför skulle jag vara stött, menar du? Däremot är det under min värdighet. Är du tolv år eller?
  • Anonym (Seppo)
    Anonym (Dumheter) skrev 2024-08-29 16:54:21 följande:
    Varför skulle jag vara stött, menar du? Däremot är det under min värdighet. Är du tolv år eller?
    Du behöver inte ens skriva i tråden. Men det verkar som du har starka känslor så du kanske inte kan hålla dig borta från den?

Du behöver inte ta den här tråden på så stort allvar.
  • Anonym (Erikius)

Örn, björn, hund, reptil, gnagare. Finns det en definition/ beskrivning på de olika typerna? 
    Varför använder du engelska ord för de olika djuren då du i övrig skriver på svenska?

• Anonym (Dumheter)
    Anonym (Seppo) skrev 2024-08-29 17:01:06 följande:
    Du behöver inte ens skriva i tråden. Men det verkar som du har starka känslor så du kanske inte kan hålla dig borta från den?

Du behöver inte ta den här tråden på så stort allvar.
    Trodde att tråden verkligen handlade om vilken typ av man du är. Därför jag klickade. Men nu ser jag att det är ännu en av dessa meningslösa trådar där man ska klassificera män. Snart ska du väl börja ge dem betyg också. LOL.

Hejdå!
  • Anonym (Seppo)
    Anonym (Erikius) skrev 2024-08-29 17:04:30 följande:

Örn, björn, hund, reptil, gnagare. Finns det en definition/ beskrivning på de olika typerna? 
    Varför använder du engelska ord för de olika djuren då du i övrig skriver på svenska?

Gick inte att bifoga bild i trådstarten, se inlägget nedan, hämtat delvis från en tweet. lade till "hot rodent man" eftersom det trendar.
  • Anonym (Seppo)
    Anonym (Dumheter) skrev 2024-08-29 17:05:17 följande:
    Trodde att tråden verkligen handlade om vilken typ av man du är. Därför jag klickade. Men nu ser jag att det är ännu en av dessa meningslösa trådar där man ska klassificera män. Snart ska du väl börja ge dem betyg också. LOL.

Hejdå!

• Anonym (Erikius)
    Anonym (Seppo) skrev 2024-08-29 17:08:44 följande:
    Gick inte att bifoga bild i trådstarten, se inlägget nedan, hämtat delvis från en tweet. lade till "hot rodent man" eftersom det För oss fåkunniga. Finns det en definition på respektive typ? Svårt annars
  • Anonym (Seppo)

Anonym (Erikius) skrev 2024-08-29 17:50:52 följande:
  • Anonym (Seppo)

2024 har dubbats till "hot rodent summer"

• Anonym (Seppo)

Adam driver är en hot rodent man

Svar på tråden Vilken sorts man är du?