• Anonym (Julia)

Förvirrad av killen jag dejtar

Har dejtat en kille ett tag. Vi har bra kemi och har aldrig bråkat men efter att vi hade sex så ville han sluta träffas och smsade mig och skrev "jag är en enkel och omogen kille och har inga planer på relationer eller att bilda familj dessa kommande år då jag har mål men seriösa förhållanden får bli efter 35". Men han fortsatte fortfarande följa mig på sociala medier och ha kvar mitt nummer tills jag blockerade honom. Sen ville han plötsligt komma tillbaka efter 4 månader men jag tog inte emot då jag träffar en ny. Han har även försökt nå mig med dolt nummer flera gånger och nu har jag också bytt nummer. Är han verkligen intresserad eller bara vill ligga? Vissa i min omgivning har sagt att han kan vara en narcissist. Hans familj skickade även vänförfrågan till mig men jag tog bort. 

• Svar på tråden Förvirrad av killen jag dejtar
  • Anonym (Manana)
    Anonym (Julia) skrev 2024-08-28 21:24:07 följande:
    Förvirrad av killen jag dejtar

Har dejtat en kille ett tag. Vi har bra kemi och har aldrig bråkat men efter att vi hade sex så ville han sluta träffas och smsade mig och skrev "jag är en enkel och omogen kille och har inga planer på relationer eller att bilda familj dessa kommande år då jag har mål men seriösa förhållanden får bli efter 35". Men han fortsatte fortfarande följa mig på sociala medier och ha kvar mitt nummer tills jag blockerade honom. Sen ville han plötsligt komma tillbaka efter 4 månader men jag tog inte emot då jag träffar en ny. Han har även försökt nå mig med dolt nummer flera gånger och nu har jag också bytt nummer. Är han verkligen intresserad eller bara vill ligga? Vissa i min omgivning har sagt att han kan vara en narcissist. Hans familj skickade även vänförfrågan till mig men jag tog bort. 

Fast du dejtar inte honom, så varför skriver du att du gör det?

Han verkar inte riktigt klok, så bra att du inte inte bryr dig om honom. Varför fundera på honom överhuvudtaget, du har ju en ny kille.

Red flag på dig som inte kan släppa idioten. Gillar du att killar jagar dig?
  • Anonym (Julia)

Jag dejtar en ny kille (är inte ihop ännu) och jag är inte en tjej som jagar killar. Har dessutom inga känslor för honom som jagar mig. 

• Anonym (er vWASCR)

Fast med tanke på att detta är minst tråd nr 3...

• Anonym (Märkligt)
    Anonym (Julia) skrev 2024-08-28 21:57:50 följande:

Jag dejtar en ny kille (är inte ihop ännu) och jag är inte en tjej som jagar killar. Har dessutom inga känslor för honom som jagar mig. 

Din rubrik är "Förvirrad av killen jag dejtar". Men du skriver om killen du dejtade tidigare?
  • Anonym (Julia)

Det är killen jag dejtade tidigare (2022-2023) som jagar mig. Jag träffar redan en ny så det är inte samma person. 

• Anonym (Manana)
    Anonym (Julia) skrev 2024-08-28 21:57:50 följande:

Och är det killen som du dejtar som gör dig förvirrad?

Eller är det du som är förvirrad?
  • Anonym (Julia)

Läs ovanstående kommentar så att jag inte upprepar mig. Det är den tidigare killen som jag dejtat som jagar mig. Jag träffar redan en ny kille. 

• Anonym (Julia)

Varför skulle jag vara förvirrad när den tidigare killen jag dejtade förra året är den som fortfarande springer efter mig? Jag har redan blockat honom på alla sociala medier. 

• Anonym (T)
    Anonym (Julia) skrev 2024-08-28 22:05:54 följande:

Läs ovanstående kommentar så att jag inte upprepar mig. Det är den tidigare killen som jag dejtat som jagar mig. Jag träffar redan en ny kille. 

Men det tråden heter är att du är förvirrad av killen du dejtar nu. Varför bryr du dig så mycket om vad den där killen du dejtade förut gör?
  • Anonym (Julia)

Nej, tråden handlar om den tidigare killen som jag dejtade förra året fortfarande jagar mig.

Svar på tråden Förvirrad av killen jag dejtar