• Hellishen

Söker en snuskig app där man kunde dela preferenser

För något halvår sedan snubblade jag över en app där man kunde fylla i en massa svar på sexrelaterade frågor och önskemål och dela svaren med sin partner. Det var verkligen ganska explicita grejer så jag fick kalla fötter och tog bort appen.

Frågor i stil med vad man vill/inte vill göra på/med/inför sin partner och vice versa.

Nu vill jag hitta appen igen men det är tydligen omöjligt... Vet någon vad jag menar för app och om den finns kvar?

• Svar på tråden Söker en snuskig app där man kunde dela preferenser
  • välbärgad man i mina bästa år
    Hellishen skrev 2024-08-28 16:23:35 följande:
    Söker en snuskig app där man kunde dela preferenser

För något halvår sedan snubblade jag över en app där man kunde fylla i en massa svar på sexrelaterade frågor och önskemål och dela svaren med sin partner. Det var verkligen ganska explicita grejer så jag fick kalla fötter och tog bort appen.

Frågor i stil med vad man vill/inte vill göra på/med/inför sin partner och vice versa.

Nu vill jag hitta appen igen men det är tydligen omöjligt... Vet någon vad jag menar för app och om den finns kvar?

Med "app" menar du ett dataprogram dvs en mjukvara (PC software) som du tankar ner till din egen dator, installerar och kör? Eller något som har med smartphones och/eller tablets att göra?

Är själv fd dataprogrammerare (PC) men kan i princip noll om smartphones/tablets.

Minns du vem som hade skapat mjukvaran?
  • Tukt

Det är en app till telefon. Också hört om den, men glömt vad den heter.

• Hellishen

Ja mobilapp, som fanns till Android och troligen på  appstore.

Någon typ av sexmatchningsgrej som jag hittade när jag letade efter en ny mens-app.

• KimLinnefeldt

Finns ett som heter iPassion, för Iphone och Android. Är ett slags spel där man vinner poäng genom att gissa vad partnern skrivit om vad hen gillar och inte gillar.

• NorrlandsMan

Vad gav dig kalla fötter? Att skriva ner det du tänkte på?

Svar på tråden Söker en snuskig app där man kunde dela preferenser