• Anonym (Tinderkille)

    Hur skapar man en tilltalande tinderprofil?

    Hej! Jag är en kille som vill veta hur man kan få ut mer av sin tinderprofil.

    jag är rätt average i utseendet men brukar få komplimager för mina ögon, jag är annars normalt tränad och är nöjd med hur jag ser ut.

    men jag vill veta hur tar man bra bilder för en tinderprofil?

    hur ska man vara klädd för att se så bra ut som möjligt?

    kan man på nåt sätt återspegla sin charm och personlighet genom en profil på en dejtsida isåfall hur?

  • Svar på tråden Hur skapar man en tilltalande tinderprofil?
  • Anonym (Lisa)

    För mig som tjej är dom bästa bilderna dom avslappnade bilderna som är tagna i naturliga sammanhang. Typ mormors bild från släktträffen kan ibland vara den bästa bilden då ett leende kommer naturligt i avslappnad miljö . 
    Jag avskyr stela selfies där det syns tydligt hur obekväm någon är 
     
    Jag vill ju se den riktiga personen på kortet och inte nån stel och uppklädd människa, det är ju inte den du är på riktigt. 

  • Anonym (Ili)

    En helkroppsbild är bra, så man ser din hållning, och stilen syns ju lite mer då. Kläder du trivs i, som är du.

    Nån bild som visar lite på dina intressen kan vara en god idé, men ingen bild med en fisk om du gillar att fiska, vi tjejer har tröttnat på alla fiskbilder? 😅

    En närbild, där ögon eller tänder syns, leende.
    Självklart kan du ha flera bilder och nån med solglasögon, men se till att leende och ögon syns på nån.
    Leende/skratt återspeglar ju charm, likaså kan bild med intressen visa lite på det. Eller typ en bild när man klättrar i träd för att visa lite på lekfullhet.


    Undvik spännisbilder. om Du inte bara är ute efter att ligga, då kan du ju ha det.

    Skriv i din presentation vad du är ute efter, relation eller bara tidsfördriv.

  • Anonym (Looksmaxxa)

    Se bra ut är mitt tips.

    Operera ansiktet för att bli en chad eller softmaxxa.

    Jag själv hade bara två bilder av mig där jag låg på min säng och var klädd i en hoodie. Inga taggar och ingen bio.

    Fick ändå 12 matchningar.

Svar på tråden Hur skapar man en tilltalande tinderprofil?