• Lördaghelaveckan

Granne vill visa upp sig

Hej
    Har en granne som för all del har en väldigt vacker kropp som hon gärna visar upp. Hon har någon form av rabatt/buskar
    som hon brukar jobba i och runtomkring. 
    Det händer ingenting med dessa rabatt/buskar men så fort jag är ute eller sitter och solar så kommer hon ut och inte alltid men ofta så är det väldigt små eller pösiga shorts på och med rumpan i vädret hon vet att jag ser naturligtvis men inget sägs.
    Nu till min fundering hur går era tankar tjejer gör ni också så eller är det bara i era tankar eller är det helt uteslutet. Eller är det bara min granne som är så

• Svar på tråden Granne vill visa upp sig
  • Anonym (J)

Jag gör så. Det är skönt att ha sådana byxor. Inte för att någon ska titta.

• Anonym (Kanske)

Hon vill nog att du ska bjuda på fika. Har du bakat något så är det läge att fråga om hon vill ta en paus.

• Lördaghelaveckan
    Anonym (Kanske) skrev 2024-08-26 14:36:08 följande:

Hon vill nog att du ska bjuda på fika. Har du bakat något så är det läge att fråga om hon vill ta en paus.

Heheh ja kanske varför inte 😅
    Men var ju mer nyfiken på hur ni tjejer tänker i sådana här lägen
  • Anonym (...)

Jag har alltid minishorts och små toppar för det är vad jag trivs i, helt ärligt så är ju uppmärksamhet alltid kul att få men jag klär mig hur jag tycker är snyggt och skönt

Om hon alltid kommer ut då du är ute så kanske hon är lite nyfiken, jag tror dock inte att du har varit i hennes tankar när hon klädde på sig så den delen kan du bortse från, är du nyfiken på henne så testa att säga hej nästa gång och se vart det leder ;)

• Lördaghelaveckan
    Soligakatten skrev 2024-08-26 15:08:06 följande:

Frågan är väl snarare vad du själv tänker?

Heheh tyvärr tänker jag nog med reptilhjärnan som dom flesta killar?..
  • Lördaghelaveckan
    Anonym (...) skrev 2024-08-26 15:18:21 följande:

Jag har alltid minishorts och små toppar för det är vad jag trivs i, helt ärligt så är ju uppmärksamhet alltid kul att få men jag klär mig hur jag tycker är snyggt och skönt

Om hon alltid kommer ut då du är ute så kanske hon är lite nyfiken, jag tror dock inte att du har varit i hennes tankar när hon klädde på sig så den delen kan du bortse från, är du nyfiken på henne så testa att säga hej nästa gång och se vart det leder ;)

Tack bra svar ?uppmärksamhet? där är nog ordet som jag lurade på. Så är vi nog olika män och kvinnor där vi vill nog tro att ni klär er på ett sätt att ?visa upp er? men verkligheten är nog kanske sköna kläder 
  • Anonym (...)
    Lördaghelaveckan skrev 2024-08-26 15:31:46 följande:
    Tack bra svar ?uppmärksamhet? där är nog ordet som jag lurade på. Så är vi nog olika män och kvinnor där vi vill nog tro att ni klär er på ett sätt att ?visa upp er? men verkligheten är nog kanske sköna kläder 
    Precis, vi klär oss inte efter er, vi väljer ut det vi tycker är snyggt men givetvis är det ett plus om andra även tycker att man ser bra ut, kvinnor som män

Jag tror att de flesta kvinnor som jag ibland kan tänka att "jag tar den här klänningen, den gillar Pelle" men då är det plagg som man redan äger och man är i en relation, då är det ju även något man själv gillar men när man är singel och klär upp sig för krogen tex så är det INTE för att kunna ragga män, vi vill bara se bra ut helt enkelt 
  • Anonym (J)

Precis man skulle ju aldrig klä upp sig för sin granne iallafall. Ja möjligtvis för att det inte ska snackas skit 

• Anonym (...)
    Anonym (J) skrev 2024-08-26 15:57:12 följande:

Precis man skulle ju aldrig klä upp sig för sin granne iallafall. Ja möjligtvis för att det inte ska snackas skit 

Haha, igår sprang jag in i min tvättstuga (separat dörr i huset) i shorts, sport-bh och en handduksturban på huvudet, jag var ute i typ 5-10 sekunder och grannen i huset mittemot ropade att han hade mig på kameran Skrikandes
Svar på tråden Granne vill visa upp sig