• Anonym (Mia)

Ex-kille kan inte släppa mig

Hej,

Jag är en 21 åring tjej som sedan 2022 dejtat en kille fram tills 2023 där vi bröt pga att vi inte hade samma mål med att dejta, jag är intresserad av långsiktig relation och han intresserad av att ha situationship, vilket jag absolut inte accepterade och då blockerade jag honom på alla sociala medier + tog bort hans nummer men han hade fortfarande kvar mitt nummer trots att jag inte alla besvarade hans meddelanden. Sedan hösten 2023 har han ringt mig på dolt nummer i syfte att komma tillbaka men jag känner att jag inte vill ha något med honom att göra mer med tanke på hur dåligt jag blivit behandlad. Jag fick pga honom byta nummer förra veckan då jag är ganska trött på att dolt nummer ringer mig sent på kvällarna/nätterna då han är den enda killen som också hade mitt nummer. Dum fråga kanske men vad är syftet med att ex-killar ringer på dolt nummer? Jag har aldrig varit med om det tidigare. 

• Svar på tråden Ex-kille kan inte släppa mig
  • Anonym (Swish)

En annan "kul" grej jag märkt från blockerade efterhängsna karlar är att dom börjar swisha 1 kr med ett meddelande. 

Bästa att glra med stalkers är att inte svara, inte förklara, bara ignorera, blocka överallt efter att du förklarat klart och tydligt EN ggn att du inte vill ha med dom att göra. 

Spar dock bevis ifall det måste till en anmälan.

• Anonym (Mia)

Hahaha vad kul. Han swishade faktiskt aldrig mig trots att han hade mitt nummer. Jag läste i en Facebook grupp att det tydligen blivit vanligt att de swishar när de ger tecken om att de vill komma tillbaka. 

Svar på tråden Ex-kille kan inte släppa mig